معرفی داوران سومین جشنواره عکس زنان و زندگی شهری

داوری آثار ارسالی به سومین جشنواره سراسری عکس زنان و زندگی شهری تا پایان دی‌ ماه با حضور پنج ‌داور مطرح این جشنواره برگزار می‌شود.
به گزارش ستاد خبری سومین جشنواره سراسری عکس زنان و زندگی شهری، در این دوره از جشنواره خانم‌ها رخشان بنی‌اعتماد، رعنا جوادی و فتانه دادخواه و آقایان سیف‌الله صمدیان و محسن راستانی داوری آثار ارسالی را بر عهده دارند.
جشنواره سراسری عکس زنان و زندگی شهری در بخش‌های زنان و شهرنشینی، زنان، دین و اخلاق، زنان و زندگی اجتماعی، زنان و خانواده، زنان، فرهنگ و تعلیم و تربیت و زنان و توانمندی‌های فرهنگی ـ اجتماعی و همچنین بخش ویژه زن، کودک و زندگی شهری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت تا ۲۲ دی‌ماه برای ارسال آثار فرصت دارند.
لازم به ذکر است که عکس‌های برگزیده در حوزه زندگی شهری زنان از ۱۴ تا ۲۰ بهمن ماه در خانه هنرمندان ایران به قاب تصویر کشیده خواهند شد.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه مرکزی جشنواره واقع در خیابان استاد نجات‌الهی، کوچه نوید، پلاک ۴۰، طبقه سوم و یا به دبیرخانه‌های مستقر در ادارات امور بانوان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران تحویل نمایند. شماره تماس ۸۸۹۱۲۵۷۸ پاسخگوی سوالات احتمالی خواهد بود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.