امسال عکس از جشنواره رادیو نداریم

به دلیل بی اهمیت بودن عکس و عکاسان برای مسوولان جشنواره نهم بین المللی رادیو، دوربین دات نت ضمن محترم شمردن شما مخاطبان این آژانس عکس ( روزی بالغ بر ۰۰۰ ۸۰ بیننده ) به پوشش تصویری این دوره از جشنواره نمی پردازد.

هر چند دوست عزیزمان مهدی دهقان در اصفهان حضور دارند و عکس ها را می فرستند ولی متاسفانه به دلیل این بی احترامی دوستان و عدم صدور کارت برای عکاسان دوربین نت نمی توانیم مانند سال های گذشته که بیشترین تعداد عکس را در بین همه خبرگزاری را داشتیم ، امسال نیز دست به همچین کاری بزنیم .

امید است که عکس در مطبوعات به جایگاه واقعی خود دست یابد تا شاهد همچین برخوردهایی نباشیم.
کاش مدیران جمله ما خودمان عکاس داریم و عکس می دهیم را که یک توهین مستقیم به هر رسانه است را با افتخار بیان نکنند . دوربین نت حتی پیشنهاد قبول کلیه هزینه ها را داد که با جمله در اختتامیه جا نداریم مواجه شد .خدا کند همیشه جشنواره هایمان اینقدر شلوغ باشد.

با پوزش از بینندگانمان
مدیر آژانس عکس خبری دوربین نت

اشتراک گذاری

۷ یک نظر

  1. حسن عليدوستي

    واقعا که … کاش همه تحریم می کردند که حساب کار دستشان می آمد. هر چند این مدیران عکاسان حقوق بگیر زیاد دارند …

  2. مطلع

    امسال افتضاحه جشنواره . من که شنیدم از خبرنگاران که با اونا هم بدرفتاری شده . کارت های دعوت رو براشون فرستادن و ازشون خواستن که پول پیک کارت ها رو خودشون حساب کنند …
    حالا با این همه گدا بازی چرا برگزار می کنند همچین جشنواره هایی رو ؟؟؟؟؟؟؟
    .
    خدا به داد خاجی ها برسه . احتمالا فردا باید پول نهار و شامشون رو خودشون حساب کنند …

  3. SAMIRA MORADI

    TANAGHOZ… TANAGHOZ …TANAGHOZ HAMISHE BOODE BEINE GOFTAR VA AMAL BEINE VAGHEYAT VA CHZI KE NESHON DADE MISHE YA BAYAD MOBAREZE KARD KE BE JAYI NEMIRESE YA BAYAD SOOKHT VA SAKHT KE DAR HAR SOORAT HICH VAGHT FAYDE NADARE VA ADAM NABOOOD MISHE ……

  4. ابوالفضل

    سلام. من یکی از بیننده هاتونم. واقعا واسه این حرفایه مزخرفی که الان تقریبا همه ی (به قول خودشون) مسئولین میزنن و بعدش هم اسم مدیریت روش میذارن متاسفم. برن با عکاسایه خودشون عکس بندازن ببینیم چه گلی میخوان به سر جشنوارشون بزنن. از اینکه نمیخواین پوشش بدین ممنون.

  5. امیر حسامی نژاد

    وقتی مدیر یا مدیرانی هنوز فهم وشعور نقش عکس وعکاس خبری را نمیفهمند،باید به حال آن اداره و مدیر گریست.فکر کنم بهترین کار را هم دوربین دات نتیها کردند که جشنواره را تحریم کردند.اگر قرار بود عکاس روابط عمومی ادارت به نشریات وسایتها عکس میدادند پس چرا عکاسان دیگر جراید را دعوت میکنند؟آنها خیال میکنند که عکاس میخواد بره به بهانه پوشش برنامه خوشگذرانی کنه،اما باید بدانندعکاسان خبری آنقدر گرفتاری دارند که حتی فکر خوش گذرانی را هم نمیتو انند بکنند.

  6. جلال

    با عرض سلام
    اگر امکان دارد شماره تماسی از عکاسی که اصفهان است بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.