با آتلیه های غیرمجاز عکس برخورد می شود

پلیس تهران بزرگ در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی، اقدام به شناسایی و تذکر دادن به مراکز غیرمجاز ارائه خدمات مجالس عروسی، نمود.  پلیس تهران بزرگ با همکاری اداره اماکن، با حضور در آتلیه های عکس و فیلم در برخی از مناطق شمال شهر تهران، ضمن تذکر به صاحبان این مکانها به دلیل انجام کار غیرقانونی و ارائه خدمات خارج از شئونات اخلاقی، نسبت به برخورد قانونی با آنان اقدام کرد.
برخورد با آتلیه های عکس و فیلم که از صنف اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران مجوز فعالیت ندارند، با شکایت اتحادیه و دخالت اداراه اماکن پلیس تهران بزرگ، در دستور کار قرار گرفته است.
فعالیت این مکانها اغلب در واحدهای مسکونی صورت می گیرد و خدماتی که ارائه می دهند اغلب غیر قانونی و غیر اخلاقی است.
سرهنگ مهدی احمدی، رئیس مرکز اطلاع رسانی تهران بزرگ با اشاره به درخواست مردم از پلیس برای تداوم طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی، اظهارداشت: پلیس به دنبال درخواست مردم، برخورد با مزاحمان نوامیس را به صورت چکشی در دستور کار قرار داده است.

وی با عنوان این مطلب که حضور پلیس در محیطهای عمومی مثل تفرجگاهها و بوستانها، با توجه به فصل تابستان، افزایش می یابد، افزود: بعد از اینکه پلیس برخورد با عرضه کنندگان و استفاده کنندگان از لباسهای نامناسب و خارج از شئونات اسلامی را در دستور کار داشت و دارد، در فاز جدید طرح امنیت اخلاقی، برخورد با تولید کنندگان این قبیل البسه را دنبال می کند.

احمدی همچنین از برخورد با آتلیه های عکاسی و فیلمبرداری فاقد مجوز که عکس ها و فیملهای نامناسب از مشتریان خود را به دیگران نشان می دهند، خبر داد و گفت: این طرح نیز در راستای ادامه طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی است.

محمدمهدی پیکانی، بازرس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران نیز با اشاره به اینکه تعداد آتلیه های فاقد مجوز به مراتب بیشتر از آنهایی است که با مجوز فعالیت می کنند، گفت: طی هفته گذشته حدود ۲۵ آتلیه بدون مجوز، شناسایی و پلمپ شد.

به گزارش مهر، ظهر امروز ماموران اداره اماکن پلس تهران بزرگ با همکاری اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران، با حضور در آتلیه هایی که بدون مجوز اتحادیه فعالیت می کردند، نسبت به دادن تذکر به صاحبان این قبیل مکانها و ثبت و ضبط آلبوم هایی که عکس هایی نامناسب از عروس ها و دامادها در آنها وجود داشت، اقدام کردند.

به گفته مامور اماکن پلیس تهران بزرگ، این آتلیه ها با استفاده نادرست از تصاویر عروس و دامادها، اشاعه دهنده فساد اخلاقی بوده و اقدام آنها تخلف محسوب می شود.

در همین راستا، صاحبان دو مکان ارائه خدمات مجالس عروسی در خیابان پاسداران که فقط فعالیت آنها محدود به گرفتن عکس و فیلم از عروس دامادها می شد، توسط اداره اماکن پلیس تهران بزرگ تذکر کتبی دریافت کردند و می بایست ظرف ۲۴ یا ۴۸ ساعت آینده برای پاسخگویی به نحوه فعالیت خود، در اداره اماکن حضور یابند.
 

اشتراک گذاری

۱ یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.