عکس ها در ترویج فرهنگ عفاف موثرند

خبرگزاری حیات : هنر عکاسی بخشی از رسانه است و می تواند در ترویج فرهنگ عفاف وحجاب تاثیر گذار باشد.
به گزارش ستاد خبری جشنواره بین المللی تولیدات رسانه ای عفاف و حجاب ،رضا عابدی رییس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران ضمن بیان مطلب فوق افزود : عفاف و حجاب جز فرهنگ ایرانی است و اکثریت مردم که شامل قومیت ها و پوشش های مختلف هستند به طور ملموس از عفاف و حجاب برخور دارند.
وی با بیان اینکه عکس نیز بخشی از رسانه است و می تواند در تحکیم و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب اثر گذار باشد گفت: نقش رسانه ها بسیار مهم و ارزشمند است بطوری که اگر این بخش ها از جمله رسانه ملی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری لازم را با اتحادیه عکاسان داشته باشند می توانند از هرگونه تکثیر و تولید فیلم های غیر مجاز جلوگیری کنند.
رییس اتحادیه عکاسان در ادامه بیان داشت: رسانه ها باید در زمینه آگاه سازی مردم در خصوص رعایت موازین ایمنی در تهیه عکس و فیلم برای مراسم و جشن هایشان به مراکز دارای پروانه کسب و کار مراجعه کرده تا با اتحادیه عکاسان همکاری کنند.
وی با اشاره به سال نوآوری و شکوفایی و با توجه به طرح های جدید اتحادیه در مورد پرداختن به مساله عفاف و حجاب خاطر نشان کرد: اتحادیه عکاسان در سال نوآوری و شکوفایی با تغییر سیستم آنالوگ به دیجیتال براساس نیاز و طرح های جدید برای جامعه و  ارایه کار خوب و ارزشمند می تواند بر مساله عفاف و حجاب تاثیر گزار باشد و عکاسان این مجموعه با رعایت مسایل اخلاقی بر تصاویر و دیدگاه هنری نسبت به آن ، باعث جلب رضایت مخاطب خود شوند.
عابدی در خصوص برگزاری نخستین جشنواره بین المللی تولیدات رسانه ای عفاف و حجاب “نور” از سوی رسانه ملی گفت: تنها برگزاری جشنواره مهم نیست بلکه بهره برداری و تاثیرگذاری از نتایج آن اثر بخش تر است که می تواند تاثیر خوبی بر روی مخاطب داشته باشد.

اشتراک گذاری

۱ یک نظر

  1. فرهنگسرای ملل

    با سلام وآرزوی توفیقات شما .فرهنگسرای ملل در خدمت شما میباشد .از شما دعوت میشود از فرهنگسرای ملل بازدید فرمایید .تلفن ۲۲۲۱۲۳۹۲ .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.