برنامه عکاسی گروهی از نمایش “زخمی که بر دلم نشست”

برنامه عکاسی گروهی از نمایش ” زخمی که بر دلم نشست” توسط دوربین.نت با همکاری روابط عمومی گروه و روابط عمومی فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.
به گزارش دوربین.نت نمایش مناسبتی ” زخمی که بر دلم نشست ” با موضوع حال و هوای روز‌های بعد از شهادت امام حسین (ع) و یارانش همه روزه ساعت ۱۹ در فرهنگسرای خاوران تالار شهید مطهری به روی صحنه می‌رود.
نویسنده این نمایش روشنک عباسی و کاگردان کار قاسم عوض‌بیگی است و مجتبی یاوری دوست، حمزه عوض بیگی، محمد سرافرازی، قاسم عوض‌بیگی، احسان ریحانی، علیرضا بهپورنیا و حسن فقیه ایمانی در آن ایفای نقش می‌کنند.
این برنامه سه شنبه ۲۰ دی‌ماه ۹۰ در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود و عکاسان باید حداقل ۱۵ دقیقه قبل از نمایش در سالن حضور داشته باشند تا زودتر از تماشاگران وارد سالن شوند.
عکاسی در این برنامه برای همه عکاسان آزاد است و عکاسان محترم که می‌خواهند در این برنامه گروهی شرکت کنند باید مشخصات خودشان را تا ساعت اداری دوشنبه ۱۹ دی‌ماه به ایمیل doorbin.net@gmail.com ارسال کنند تا کروکی دقیق فرهنگسرای خاوران به همراه نکاتی که باید برای عکاسی رعایت شود به آدرشان ارسال شود و نام‌شان در لیست ثبت شود.

عکس‌ها : احسان رافتی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.