تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره زنان و زندگی شهری

مهلت دریافت آثار پنجمین جشنواره عکس زنان و زندگی شهری با توجه به استقبال عکاسان، تا ۲۶ مردادماه سال جاری تمدید شد.
دبیرخانه این جشنواره با توجه به استقبال هنرمندان و تماس‌های مکرر عکاسان برای ارائه آثار به دبیرخانه‌های مستقر در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران و دبیرخانه مرکزی، مهلت دریافت آثار این جشنواره را تا ۲۶ مرداد‌ماه تمدید کرد.
زنان و زندگی اجتماعی (مشارکت‌های اجتماعی در زندگی شهری، راهپیمایی‌ها و مناسبت‌ها، ورزش و اوقات فراغت)، زنان و شهرنشینی (حمل و نقل و ترافیک، پارک‌ها و فضای سبز، مراکز خرید و فروشگاه‌ها)، زنان و خانواده (نقش زن در خانواده، تربیت فرزندان و تحکیم بنیان خانواده در قالب ترسیم در نقش مادر، همسر و فرزند، مدیریت خانه و خانواده)، زنان و فرهنگ و تعلیم و تربیت (نقش‌آفرینی و حضور موثر و فعال زنان در مراکز آموزش و پرورش، مراکز آموزش عالی، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های هنری، فضاهای فرهنگی هنری از قبیل سینما، تئا‌تر و موسیقی)، زنان و توانمندی‌های فرهنگی – اجتماعی (کارآفرینی، خلاقیت و ابتکار) موضوعاتی هستند که عکاسان می‌توانند از آن‌ها عکس گرفته و برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
پوران درخشنده، غوغا بیات، مجید دوخته‌چی‌زاده، ساعد نیک‌ذات و حسن غفاری پنجمین جشنواره عکس زنان و زندگی شهری را داوری خواهند کرد.
لازم به ذکر است که عکس‌های برگزیده پنجمین جشنواره زنان و زندگی شهری از ۱۶ تا ۲۶ شهریور ماه در باغ موزه قصر به قاب تصویر کشیده خواهند شد.
دبیرخانه پنجمین جشنواره عکس زنان و زندگی شهری به نشانی تهران، خیابان استاد نجات‌اللهی، کوچه نوید، پلاک ۴۰، طبقه سوم تا پایان مهلت تعیین شده آثار عکاسان علاقه‌مند را دریافت خواهد کرد و شماره تلفن ۸۸۹۴۵۵۵۷ آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی است.

shahri2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.