متاسفانه خبر تعطیلی دوربین.نت در سال جاری و سپس بازتاب آن چنان کاری با مدیران دوربین.نت کرد که دیگر نه امسال و نه سالهای آینده حتی یک لحظه فکر تعطیلی این سایت به ذهنشان خطور کند.
از روز گذشته در روز سیزدهم فروردین به رسم سالهای گذشته و دروغ سیزده و … خواستیم ببینیم کجاییم . دوربین.نت کجاست. اصلا دوربین.نت دیده میشود. اصلا کسانی هستند که دل برای سایت بسوزانند. کسانی هستند که کار فرهنگی نیز حالیشان شود خبر کذب تعطیلی دوربین.نت را منتشر کردیم. اگر همچین بازتابهایی نبود ، شاید اگر میدیدیم صدایی درنیامد ، کسی چیزی نمی گوید ، وبلاگی به خاطر دوربین.نت پست نمیگذارد ، سایتهای دیگر عکاسی صدایشان درنمیآید دوربین.نت را تعطیل میکردیم …
طی دیروز و امروز فهمیدیم که دوربین.نت برای ما نیست که به همین راحتیها بخواهیم تعطیلش کنیم. دوربین.نت برای جامعه عکاسی کشور است. برای همه است. وقتی اشکهای نوجوان 16 سالهای را میشنیدیم ، ناراحتی و ابراز تاسف خانمی 60 ساله را می دیدیم بر این باور میرسیدیم که دوربین.نت برای یک نفر، یک جمع خاص نیست و دوربین.نت متعلق به تمام کسانی است که دلشان برای عکاسی می تپد . دلشان پیشرفت عکاسی کشور را میخواهد و برای رسیدن به این هدف از همهچی شان مایه میگذارند.
از این به بعد شده پول از زیر سنگ پیدا کنیم این کار را خواهیم کرد که دوربین.نت هیچگاه از حرکت بازنیاید. بزرگتر شود و بزرگتر …
خوشحالی و مسخره کردن عدهای از رقیبان نیز باعث شد کمی مصممتر به دنبال اهداف خود باشیم و مطمئن باشید که دوربین.نت اینچنین نمیماند. بزرگتر و بزرگتر میشود.
دست یکایک شما دوستان عزیز و همراهان گرامی را برای همکاری در دوربین.نت میفشاریم.
86 تماس تلفنی ، 105 اس ام اس و 30 کامنت و بیش از 50 صفحه چت اینترنتی از مدیران سایتهای عکاسی ، اعضای سایت و … تا دوستداران دوربین.نت حاکی از آن است که دوربین.نت طرفداران بسیاری دارد و باید ادامه داشته باشد. هر روز بهتر از دیروز و با ایدههای جدید و ناب …
به همین دلیل برنامههای جدی دوربین.نت در سال جدید به اطلاع دوستان عزیز میرسد که هرجایی هر عزیزی قصد کمک و همکاری داشت بتواند قدم بزرگی در دوربین.نت بردارد.
برنامههای مهم کاری دوربین.نت در سال 89
– انتشار منظم و سریع گزارشهای تصویری ارسالی عکاسان
– انتشار عکسهای خوب از عکاسان خارجی برای پیشرفت عکاسان
– برگزاری پنجمین جشنواره عکس خبری دوربین.نت به صورت سراسری
– برگزاری نمایشگاه عکس به صورت گروهی و انفرادی
– همکاری و کمک در برگزاری جشنواره و نمایشگاههای عکاسی
– برگزاری سومین جشنواره عکسهای برتر سال 89
– طراحی جدید شکل صفحات اصلی دوربین.نت
– نگاهی جدیتر به مقوله سفر به تورهای عکاسی دوربین.نت
– برگزاری جلسات مستمر ماهانه عکاسی ، نقد و … برای اعضا
– انتشار ماهنامه کاغذباتله + انتشار ویژهنامه های فراخوان مسابقات
– نگاهی جدیتر به مقوله خبر و اطلاع رسانی در عکاسی
– طراحی و ایجاد سایتی برای نمایشگاههای مجازی اعضا
– راه اندازی نهایی و شروع به کار جدی بخش انگلیسی دوربین.نت
– آغاز واگذاری اهدای فتوبلاگ عکاسی و فضای آپلود عکس به اعضا
– فروش عکس به رسانهها و مجلات
– ایجاد بخش مولتی مدیا ، صوت و تصویر
– اهدای کارتهای عضویت به اعضای رسمی
– برگزاری اکسپوی عکس برای فروش عکسهای هنری سایت
– مشارکت با فروشندگان تجهیزات عکاسی برای تخفیف ویژه اعضا
– ساماندهی اعضای دوربین.نت در کلوپ اعضا
– حضور در جشنواره سراسری مطبوعات و خبرگزاریها
– حضور در جشنواره رسانههای دیجیتال
– و …
امید است با کمک و یاری اعضا و دوستداران دوربین.نت و عکاسی بتوانیم تمام برنامهها را در سال 89 انجام دهیم و چند برنامه دیگر نیز به سامان برسانیم …
ممنون و تشکر از همه دوستان و عذرخواهی بزرگ برای نارحتی این یکی دو روزه …
دوستدار همه شما
دوربین.نت
در همین رابطه
– پایان فعالیتهای دوربین.نت
– تعطیلی دوربین دات نت واقعیت یا دروغ سیزده / عکاسی
– وبلاگ محمدتاجیک
– سایت زوم نیوز
– وبلاگ احسان رافتی
– سایت پروپیک.نت
– سایت چیلیک

Pingback: شگفت بچه » بایگانی » برنامهكاري دوربين.نت در سال جديد
با سلام مجدد
الان که لینک این خبر بسیار خوشحال کننده رو دیدم واقعاً احساس خوبی دارم و انرژی مضاعفی گرفتم . شکر خدا دعاها مستجاب شد و خبر دیروز به دروغ سیزده به در تبدیل شد . این تصمیم عالی و اراده مصمم رو به دوست عزیزم احسان و تمامی همکاران عزیزم تبریک عرض میکنم و امیدوارم همیشه موفق باشید .
سلام
خوش حالم…دیشب تماما دنبال تکذب این خبر بودم از طرف اقای رافتی ،حتی تا پاسی از شب هم هی چک میکردم سایت و خبر را تا تکذیبش را ببینم..ولی یه چیزی بهم میگفت که این خبر واقعی نیستش…
جون میدانستم پشت این مجموعه ،اژانس عکس خبری ایران اراده ی قوی هستش که به این زودی ها تسلیم نمیشه…و خوش حالم که الان این صفحه را میخونم…
و در اخر امیدوارم همچنان با اراده و محکم در راهبر هدفتان گام بردارید
همیشه موفق و شاد باشید
خمارلو
من امروز عصر خوندم خبرو. تکذیبیشو ۲ ساعت بعد. ولی اول که خوندم کلی نارحت شدم خدا وکیلی
من به پریسا گفتم دروغ ۱۳ باور نکرد.*پریا*
امیدوارم دوربین.نت بچه های بیشتری رو بکار بگیره
هرچقدر مشارکت اعضا در فعالیت های سایت بیشتر باشه، قطعا سایت جذاب تر خواهد بود…
اگر اینجور باشه که، مدیر سایت ۴ روز به مسافرت بره و سایت تکون نخوره، قطعا یک ضعف محسوب میشه
در ضمن امیدوارم برنامه هایی برای درآمدزایی سایت تدوین بشه، تا دست مدیران سایت بازتر بشه…
شاد باشید دوربین دات نتی ها…
میثم جهان بین
baraton koli arezohaye khob daram to sale jadid! omidvaram be nahve ahsan hameye barnamehaton anjam beshe!
من هم چند بار چک کردم. امروز هم ۵ یا ۶ بار چک کردم. تا بالاخره دیدم سایت بروزرسانی شده و یک گزارش کار شده. خوشحال شدم از ادامه ی فعالیت دوربین.نت
امیدوارم موفق باشید با ” همت و کار مضاعف ” در سال ۸۹.
به جرأت میشه اقرار کرد که انگیزه خیلی از دوربین به دستها شدید حتی واسه زندگی کردن
به خاطر اونها هم که شده
آرزو می کنم تا همیشه پایدار و برقرار باشید
سلام ، سال نو مبارک دسته همگی عزیزان این وب سایت درد نکنه من یکی از بازدیدکنندگان هر از گاهی این وب سایت هستم هر جند که هیچوقت در برنامه های سفری یا ارسال خبر و عکس شرکت نکردم اما هر از گاهی همه اونها رو چک میکنم و از دیدن عکسهای ارسالی قشنگ بچه ها لذت میبرم . من حسابدار هستم و عکاسی رو هم دوست دارم اگر فکر میکنید من میتونم کمکی براتون باشم در هرکاری که از دستم بربیاد خیلی خوشحال میشم خبرم کنید برای ایمیلم پیام بفرستید.
خیلی بدین
دیشب از ناراحتی سرم داش منفجر می شد.
نمی دونی که دیشب هی فکر می کردم دیگه من عکسامو برای کی بفرستم. کی روی عکسای من نظر می ده. کی برام نامه می ده برم عکاسی.
حالا یه عالمه خوشحالم . قد همه دروغای سیزده
سلام
با خوندن این خبر خیلی خوشحال شدم
راستش من دیروز اون خبر رو خوندم و یه لحظه خشکم زد…انگار سایت خودم رو میخواستم تعطیل کنم…
خیلی خوشحالم که در دل عکاسان جا دارید
با ارزوی پیشرفت های روز افزون
سلام
خدا بگم چکارتون کنه ؟
بابا فکر نمیکنید قلب ما ضعیفه ؟ به خدا خیلی ناراحت شدم . ولی به جاش امروز که خبر دروغ ۱۳ رو خوندم صد برابر خوشحال شدم . خیلی گلیت . امیدوارم ما هم دوستان خوبی برای شما باشیم . مثل خودتون .
ارادتمند
سید غلامرضا نعمت پور
خوشحالم،
واقعا خوشحال…….
خوشحالمون کردید.
به امید پیشرفت دوربین دات نت
یاعلی
باسلام و احترام
ضمن تبریک سال نو امیدوارم سالیان سال سایت و همکاران فعال آن موفق باشند .
محمودی
dame bache haye dorbin . net garm
manke daram miram ama kheili dosteton daram
این همه دروغ ، دروغ قحطی بود
eeeeeeeeeeeee boro baba looooooooooosssssssss.
سلام .ایده جالبی بود. خدا رو شکر که واقعیت نداشت.امیدوارم همیشه پا برجا باشید. در ضمن من قبل از عید عکس فرستاده بودم برای جشنواره اما اسمم رو توی لیست ندیدم. می خواستم بدونم عکس ها رو دریافت کردید یا نه؟
احسان جان واجب شد یه جلسه فوری و مهم باهات بزارم…
به کجا چنین شتابان ؟
گون از نسیم پرسید
-دل من گرفته زین جا
هوس سفر نداری؟
-ز غبار این بیابان
همه آرزویم اما
چه کنم که بسته پایم
به کجا چنین شتابان؟
-به هر آن کجا که باشد
به جز این سرا سرایم
-سفرت به خیر اما
تو و دوستی خدا را
چو از این کویر وحشت
به سلامتی گذشتی
به شکوفه ها به باران
برسان سلام ما را.
سلام آقای رافتی
اول اینکه سال نو مبارک
دوم اینکه کار جالبی بود.
حداقل کمی طرفداران خودتون رو محک زدین.
و حتما اراده تون برای ادامه کار جدی تر میشه.
ولی انگار برخی دوستان بیشتر از اینکه دلشون برای تعطیلی سایت بسوزه دلشون برای خودشون و عکساشون سوخته!!
این هم از عجایب سیزدهه…
از اینکه برای ادامه کار سایت جدی تر و مصمم تر هستین خوشحالم و از شما تشکر می کنم.
خوشحالم که دروغ سیزده بود و به کارتون ادامه میدین
سلام خوشحالم از این خبر خسته نباشید با تشکر از زحماتی که برای این سایت میکشید
احسان شگفت بچه بزرگ
جون جدت از این دروغ های ۱۳ دیگه نگو
ما رو جون به لب کردی اما یک نکته هم قابل توجه برو بچه های دوربین .نت
ما که داریم از این سایت استفاده می کنیم باید کمی هم به فکر ادامه حیات اون باشیم ، احسان عزیز همیشه سعی می کنه با برنامه های مختلف چه با تور ها چه با جشنواره و و و …… به حیات ۵ ساله دوربین .نت فکر کنه ماهم باید کمک کنیم
بنظرم هر کسی که دوربین .نت رو دوست داره تو بحث هزینه ها با پرداخت حق عضویت اون رو حمایت کنه ، تا احسان و بقیه بچه ها دست تنها نباشند .
این تدبیر هم نیازمند برنامه ریزی احسان و بقیه دوستان تو دوربین .نت ه
پاینده باشی دوربین .نت