۳۰ درصد تخفیف خرید در «دیدار با پرگار»

IMG_20160506_035802 (1)
عکاسان و دست‌اندرکاران جامعه عکاسی در اقدامی جمعی و به پاس قدردانی از فعالیت‌های پیگیرانه و مداومت ناشر و دست‌اندرکاران کتاب پرگار، به دیدار غرفۀ نشر زبان تصویر (کتاب پرگار) می‌روند.
کتاب پرگار، ناشر جوان و فعال کتاب‌های تخصصی عکاسی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغز کرده و از ابتدای فعالیت، محور فعالیت خود را بر چاپ و انتشار کتاب‌های تخصصی عکاسی متمرکز کرده است و هم‌چنان بر مسیر ارزش‌های خود ثابت قدم مانده است. این ناشر تا کنون ۱۵ عنوان کتاب در این حیطه منتشر کرده است.
اردیبهشت‌ماه امسال، در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نشر زبان تصویر (کتاب پرگار) با چهار کتاب تازه در حیطه آموزش تخصصی عکاسی حضوری پررنگ و برجسته داشته است.
جمعی ازعکاسان و دوستداران کتاب‌های عکاسی و نیز دست‌اندرکاران جامعه عکاسی، با هدف تجلیل از تلاش پیگیر و مداومت ارزشمند کتاب پرگار، اقدام به برنامه‌ریزی یک دیدار دوستانه جمعی از غرفۀ کتاب پرگار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کرده‌اند  تا به این وسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را به ایشان اعلام کنند. در همین راستا از همۀ عکاسان و یاران جامعه عکاسی برای همراهی در این دیدار دوستانه و قدرشناسانه دعوت به عمل آمده است.
بازدیدکنندگان و حاضران در برنامۀ «دیدار با پرگار» با ناشر و جمعی از مترجمان، مولفان و دست‌اندرکاران کتاب پرگار به گپ و گفت و تبادل نظر خواهند پرداخت و تجربۀ این دیدار را در عکس یادگاری خود ثبت خواهند کرد.
در پاسخ به این اقدام، کتاب پرگار برای همۀ دوستان و همراهان حاضر در این دیدار دوستانه ۳۰% تخفیف در بهای کتاب‌های آن نشر را به عنوان هدیه در نظر گرفته است.
لازم به ذکر است که هدیۀ تخفیفی نشر پرگار، منحصر به دوستان حاضر تهرانی نیست. همۀ علاقمندان کتاب‌های تخصصی عکاسی که در سایر شهرهای میهن اسلامی سکونت دارند، می‌توانند همزمان با برنامۀ «دیدار با پرگار» بعد از ظهر روز شنبه، با مراجعه به سایت اینترنتی کتاب پرگار (www.akasibook.com) سفارش خود را برای درخواست کتاب‌های مورد علاقه خود ثبت کرده و از هدیۀ تخفیف ۳۰ درصدی کتاب پرگار بهره‌ مند شوند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.