کتاب اربعین به زبان اسپانیایی در آمریکای لاتین منتشر شد

نخستین کتاب آلبوم عکس اربعین به زبان اسپانیایی در طی دو هفته از سوی انتشارات بین المللی فانوس دریایی به سه چاپ در منطقه آمریکای لاتین رسید.

خانم ماریا انخلیکا روخاس مدیر انتشارات بین المللی فانوس دریایی در کلمبیا با اعلام خبر رونمایی کتاب اربعین در کلمبیا و مکزیک همزمان با روز اربعین گفت: نخستین کتاب اربعین به زبان اسپانیایی طی دو هفته به سه چاپ در منطقه آمریکای لاتین رسیده است.

وی همچنین ابراز داشت: مراسم رونمایی این اثر با حضور جناب آقای ضیایی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور کلمبیا همزمان با روز اربعین حسینی در شهر بوگوتا برگزار شد و همچنین روز گذشته این اثر در شهر مکزیکوسیتی پایتخت کشور مکزیک نیز با حضور جناب آقای قزیلی، سفیر جمهوری اسلامی ایران و شماری از علاقه مندان و مسلمانان در دسترس علاقه مندان قرارگرفت.

وی از برگزاری نمایشگاه عکس در حاشیه رونمایی از این کتاب در شهر مکزیکوسیتی خبر داد و تصریح کرد: هم اکنون این اثر که در بردارنده تصاویری از ۲۱ عکاس ایرانی و پاکستانی است در کشورهای مکزیک، کلمبیا در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است و چاپ سوم آن نیز برای ونزوئلا به انجام رسیده است.
ماریا انخلیکا از انتشار این اثر در کشورهای اکوادور و برزیل خبر داد و افزود: به زودی نسخه پرتغالی این اثر در کشور برزیل نیز منتشر می شود و همچنین نسخه اسپانیایی به زودی در کشور اکوادور نیز به چاپ خواهد رسید.

گفتنی است، کتاب اربعین به زبان اسپانیایی در بردارنده تصاویری از ۲۱ عکاس با موضوع اربعین است که به همراه یک متن هدفمند به دنبال آشنا سازی مخاطبان آمریکای لاتین با این جریان بزرگ تاریخی است که از سوی انتشارات بین المللی فانوس دریایی منتشر گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.