نهمین همایش و جشنواره تخصصی عکاسی برگزار می‌شود

نهمین همایش و جشنواره بین‌المللی تخصصی هنر عکاسی و تصویربرداری، دوربین‌های دیجیتال و تجهیزات وابسته ۲ تا ۵ خردادماه در مصلی تهران برگزار می‌شود.

این جشنواره در زمینه جدیدترین نوآوری صنعت عکاسی و فیلمبرداری از تاریخ ۲ الی ۵ خردادماه ۱۳۹۱ با حضور بیش از ۴۰ شرکت داخلی و ۳۰ نماینده شرکت خارجی برای نهمین بار متوالی در سالن سرپوشیده مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

جشنوارهD.I.F-IRAN  که در بین سایر همایش‌های تخصصی در ایران مقامی را به خود اختصاص داده است  محل نمایش آخرین نوآوری‌ها و دستاوردها در زمینه دوربین‌های عکاسی، فیلمبرداری آماتور و حرفه‌ای ، قطعات و لوازم انواع دوربین ، آخرین تکنولوژی لوازم فیلم سازی ، تصویربرداری و نورپردازی و … است.

هدف از برگزاری این جشنواره تبادل اطلاعات و آشنایی هرچه بیشتر صاحبان صنایع ، تجار و متخصصین و علاقه‌مندان با آخرین دستاوردهای صنعت تصویربرداری است که با حمایت اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران و اتاق بازرگانی و صنایع ایران و بلژیک برگزار می‌شود.

بازدیدکنندگان از این جشنواره می توانند با دریافت آموزش های علمی و عملی رایگان در کلاسهای آموزش تخصصی عکاسی ، سمینارهای تخصصی ، کارگاههای آموزشی جهت آماتورها مشارکت نموده و از برنامه‌های جنبی این جشنواره شامل ارائه خدمات آموزش و تعمیر و سرویس رایگان انواع دوربین عکاسی و تصویربرداری بهره مند شوند.

همچنین در این جشنواره گالری عکس هنرمندان عکاس کشورمان نیز برپا خواهد شد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.