نشست عکاسان و نقد و بررسى «تصویر مناطق محروم»

نشست نقد و بررسی سفر عکاسی به مناطق محروم برگزار می‌شود.

همزمان با پانزدهمین نمایشگاه جشن تصویر سال، در گالری نامی خانه هنرمندان ایران گزیده‌ای از عکس‌های چندین سفر گروهی عکاسان ایرانی به مناطق دورافتاده و محروم به تماشا گذاشته شده است که با هدف ایجاد بستر حرفه‌ای برای ارتقای دانش و تجربه عملی عکاسان در ارتباط مستقیم با شرایط زیستی و اقلیمی زندگی اقشار مختلف مردم ایران به‌ویژه در مناطق محروم طراحی و با همراهی و حمایت مالی و معنوی کمیته امداد از سال ۱۳۹۴ آغاز شده است. حیدر رضایی مدیر پروژه عکاسى گروهى از مناطق محروم نشستی را با حضور عکاسان و اهالی رسانه برگزار می‌کند تا معرفی پروژه سفرهای عکاسی به مناطق محروم را بررسی کند.

این نشست روز پنج‌شنبه دهم اسفندماه جاری، از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در تالار امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

«نمایشگاه گروهی عکس از مناطق محروم» با عکس‌های مهسا احرابی‌فرد، محسن اسماعیل‌زاده، حامد امیرنژاد، محمد آل‌رسول، امین برنج‌کار، محمد بقال‌اصغری، مجید حق‌دوست، آذین حقیقی، اصغر خمسه، لاله خواجویی، امیرعلی رزاقی، احسان رسولی، محسن رضایی، امیر صادقیان، محمد صفرپور، فاطمه عابدی، وحید عبدی، مجید عسگری‌پور، مهدی قاسمی، لیلا قدرت‌الهی‌فرد، منصوره قلیچی، داوود قهردار، شهاب قیومی، سعید گلی، حسین معمری، محمد مهیمنی، مهران میرزایی، ابوطالب ندری، مینا نوعی‌نوشهر، حامد نیستانی، هادی هیربدوش، حسین یاراحمدی همراه است.

این نمایشگاه تا سیزدهم اسفندماه جاری ادامه دارد و از چهاردهم اسفند، جای آن‌را نمایشگاه یک هفته‌ای از آثار یک عکاس ایتالیایی – مائورو ویتاله – خواهد گرفت.

عکس‌های ویتاله دربر گیرنده‌ی تصاویری از عشایر و روستاییان ایران و ایتالیاست که فضاهای اقلیمی، فرهنگی، اجتماعی، و مذهبی هر دو کشور را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.