نخستین اکسپو عکس تئاتر ایران گشایش یافت

نخستین نمایشگاه اکسپو عکس تئاتر ایران با پاسداشت مجید بهرامی در خانه هنرمندان ایران گشایش یافت.
خانه هنرمندان ایران امشب میزبان هنرمندانی از جامعه تئاتر، سینما و عکاسی بود که آمده بودند تا در مراسم پاسداشت مجید بهرامی و گشایش نخستین اکسپو عکس تئاتر ایران شرکت کنند.
در راهروهای خانه هنرمندان ایران ۳۰ قطعه عکس به نمایش و فروش گذاشته شده است و در تالار انتظامی نیز ۱۵ قطعه عکس از مهمانان شرکت‌کننده در این اکسپو روی دیوار رفته است.
۳ قطعه از این تابلوعکس‌ها به شکل نفیس و با امضای هنرمندان مختلف سینما، تئاتر و عکاسی به فروش گذاشته شده است.
فروش این آثار به صورت همت‌ عالی است و تمامی عواید حاصل از فروش این عکس‌ها صرف درمان مجید بهرامی خواهد شد.
این اکسپو از سوی انجمن عکاسان خانه تئاتر و با همکاری خانه تئاتر و خانه هنرمندان ایران به دبیری ابراهیم حسینی برپا شده است.
در مراسم پاسداشت مجید بهرامی که در تالار بتهون خانه هنرمندان ایران برگزار شد تصاویری از نمایش‌هایی که مجید بهرامی در آن به ایفای نقش پرداخته است به نمایش درآمد و هنرمندانی چون؛ رخشان بنی‌اعتماد، داوود رشیدی، سیف‌الله صمدیان، معتمدآریا و رضا ثروتی درباره فعالیت‌های هنری بهرامی سخن گفتند و از مسئولان هنری و دوستداران مجید بهرامی خواستند تا به منظور درمان و بازگشت او به صحنه تئاتر از وی حمایت کنند.
حمید شاه‌آبادی معاون هنری وزارت ارشاد، مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و سید محمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مسئولانی بودند که در این مراسم حضور داشتند و حمایت از مجید بهرامی را وعده دادند.
در پایان این مراسم نیز مجید بهرامی از طریق تصاویر زنده اینترنتی با حاضران در مراسم سخن گفت و از آنها قدردانی کرد.

منبع : فارس

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.