معرفی برگزیدگان نهایی جشنواره زنان و زندگی شهری

مراسم معرفی برگزیدگان نهایی و اهدای جوایز دومین جشنواره سراسری عکس زنان و زندگی شهری عصر روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه همزمان با شب میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) در سالن بتهون خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.
به گزارش ستاد خبری جشنواره، در این مراسم که با حضور مسوولان فرهنگی، هیات داوران و هنرمندان برگزار می شود، ۷ اثر در بخش اصلی و ۳ اثر در بخش ویژه به عنوان آثار برگزیده این جشنواره معرفی می شود و به عکاسان این آثار لوح افتخار، یادمان جشنواره و مبلغ ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.
همچنین به هر یک از آثار پذیرفته شده در بخش نمایشگاه نیز علاوه بر گواهی شرکت مبلغ یک میلیون ریال حق التالیف پرداخت خواهد شد.

مراسم معرفی برگزیدگان نهایی و اهدای جوایز دومین جشنواره سراسری عکس زنان و زندگی شهری ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه در سالن بتهون خانه هنرمندان ایران  به نشانی خیابان طالقانی – بعد از ایرانشهر – خیابان شهید موسوی شمالی – باغ هنر برگزار می شود.
گفتنی است نمایشگاه آثار این جشنواره نیز تا ۱۳ خرداد ماه  همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب در نگارخانه های ممیز، میرمیران و نامی خانه هنرمندان ایران برپا خواهد بود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.