مسابقه عکاسی برای تئاتر «فصل شکار بادبادک ها»

۰۰۳ copy (1)
مکتب تهران با همکاری مرکز ملی فرش ایران در اولین روز از اجرای تئاتر «فصل شکار بادبادک ها» به کارگردانی جلال تهرانی مسابقه عکاسی برگزار می کند.
این مسابقه روز ۲۱ تیر ماه ساعت ۹ شب در سالن اصلی تئاتر شهر برگزار خواهد شد و به نفرات اول تا سوم برگزیده توسط هیئت داوران سه قطعه فرش نفیس اهدا می شود.

گفتنی است پنجاه عکس برتر  این مسابقه به مدت یک هفته به نمایش در خواهد آمد و پنجاه عکس انتخابی دوم در قالب یک کاتالوگ به چاپ می رسد.
مکتب تهران پیش از این بزرگترین مسابقه ی عکاسی تئاتر ایران را در زمان اجرای نمایش« سیندرلا» از آثار همین کارگردان با حضور بیش از  ۵۰۰  عکاس و داوری ۱۲۰۰ قطعه عکس برگزار کرده است.

این اثر نوشته ی تهرانی است و روایت زنی است که دختر عمویش را گم می کند و هنگامیکه او را پید می کند خانواده اش گم می شوند.گفتنی است که تمرینات این تاتر از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است و «بهنوش طباطبایی» تنها بازیگر این نمایش می باشد.
نویسنده ،طراح و کارگردان: جلال تهرانی،طراح نور: فرشیدمصدق، سرپرست گروه: بابک میرزا خانی، مدیر هنری و گرافیک: مازیار تهرانی،، مدیر پروژه : سهراب حسینی،مدیر رسانه ای: منصوره بسمل،تهیه کننده: طاها ذاکر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.