قطع همکاری رادیو عکاسی با انجمن عکاسان ایران

دوستان برگزارکننده بزرگترین همایش با عکاسان خودمون و رفیقامون در دنیا !!! در برنامه نشست خبری ای که فقط رسانه های دوست بودند تا مبادا کسی سوالی بپرسد تا آقایان در جوابش بمانند، سینه سپر کردند که ما امسال برنامه بسیار ویژه ای داریم که تا به حالا نبوده و ما قرار است رادیوی عکاسی داشته باشیم که هیچ کی تا حالا نداشته است. بهرحال وقتی برنامه هایشان کپی دسته چندمی از جشنواره های مختلف برگزار شده در ایران است، مجبور شدند از این رادیو به عنوان اتقاق ویژه ای نام ببرند.

دو سه روز اول این همایش خیلی بزرگ و ملی!!! رادیویی در کار نبود تا دوربین.نت در مطلبی که در کانال تلگرامش منتشر کرد مدعی شد آقایان اینقدر هول برگ برنده خودشان بودند که یادشان رفته است سایت را بارگذاری کنند.

بعد از این خبر دوستانی از رادیوعکاسی با دوربین.نت تماس گرفتند و اعلام کردند یک رادیو مستقل هستند و هیچ ربطی به این همایش بزرگ و انجمن عکاسان ایران !!! ندارند. دوستان رادیو عکاسی گفتند که قرار بود از سوی همایش ۱۰روز به آن ها مکانی برا کار به صورت مستقل داده شود و قرار نبوده به نام دوستان انجمن تمام شود و به همین دلیل هر گونه همکاری با دوستان انجمن را قطع می کنیم.

بعد از مدتی هم این بخش از سایت همایش حذف شد و یادمان آمد که همیشه می گفتیم انجمن ها باید حمایت کنند نه سواستفاده، اما کو گوش شنوا …

دقیقا یاد همابش بزرگ و سومین دوره افتادیم و سواستفاده آقایان از دوربین.نت که ما سایت نداریم بیایید کمک و تا سایتشان افتتاح شد دیگه دوربین.نتی اصلا نمی شناختند و به قول دبیر دوره چهارمشان رسانه چی هست ؟ فقط می تونیم بگیم خدا به داد عکاسی این کشور برسه … همین

یادداشت دوستان رادیوعکاسی را بخوانید.

رادیو عکاسی به عنوان نخستین رسانه شنیداری عکاسی در ایران در صدد تولید پادکست های شنیداری پیرامون موضوع عکاسی است. این سایت سال گذشته به طور رسمی ثبت شده و در طول این یکسال در مرحله پیش تولید بوده است.
چندی پیش انجمن عکاسان ایران در بخش تولید پادکست از مجموعه رادیو عکاسی در پنجمین دوره ١٠ روز با عکاسان  دعوت به همکاری کرده بود. این مجموعه نیز با مکتوب کردن شرایطی همکاری خود را با این گردهمایی سالانه عکاسان آغاز کرد
اما متاسفانه این انجمن به تعهدات خود عمل نکرد و مجموعه رادیو عکاسی را در سایت انجمن و دیگر جراید به عنوان بخشی از این گردهمایی معرفی کرده است و پس از گذشت تنها دو روز از ١٠ روز با عکاسان بازتاب اخبار مبین آن بوده است که این سایت مستقل نیست و زیر مجموعه انجمن مذکور می باشد. همین امر باعث شد تا مجموعه رادیو عکاسی برای حفظ استقلال خود همکاری اش را با انجمن عکاسان ایران قطع کند و به زودی در برنامه ای مستقل به رونمایی از این سایت خواهد پرداخت.
تهیه کننده و کارگردان: سیاوش ابراهیم زاده
شورای سردبیری: سارا ساسانی، محمد محبی، مجید فراهانی
همکاران تحریریه: احسان حسینی نسب، کیمیا سعادت، طیبه نصراللهی، مونیکا صحرایی، رضا اسعدی
ناظر ضبط: سهیلا غفاری راد
صدابردار: آرش بامدادیان
صداگذار: نیکا عسگری
گویندگان: ایمان مصلح،مهرداد کاظمی، ارسطو خامسی، الهه احمدی، الهه اسماعیلی، سارا ساسانی، کیمیا سعادت، طیبه نصراللهی
www.radioakasi.com

تصویری از نشریه دوستان انجمن عکاسان ایران !!!

 

اشتراک گذاری

۲ یک نظر

  1. بهزاد فیروزی

    سلام و درود به این حرکت بسیار زیبای دوستان هنرمند و عزیزم. دست مریزاد به همگی تان که جسارت داشتید.خوب شد ماهیت این انجمن ها را فهمیدید و شناختید. زیرا فقط سو استفاده از نام افراد و گروه و انجمن و غیره بوده تا تعداد ی از افراد تکرار یک که جایی دیگر برایشان جهت عرض اندام باقی نمانده در این فضاها و اماکن به بهره برداری های گوناگون خویش بپردازند.خداوند راه درست را به ما بیاموزد که خود باشیم و اگر توانی نداریم کنار بکشیم و کناری بنشینیم تا مابقی دوستان که بسیارند دچار چالش و سر در گمی توسط اقایان گردند.انجمن ها از دید بنده دعوت شده اند تا کارهای نکرده انجمن عکاسان ایران به چشم آید و دودش به چشم اعضای انجمن های تخصصی رود نه اینکه آنها مطرح شوند یا هنرمندانشان بلکه هنرمندان حرفه ای و آرتیست هر یک خودشان به قدرت یک انجمن بوده و انجمن ها به آنها نیازمند و برخی در آنها نیاز به تقدیر از خویش و… دارند تا بتوانند به زور این حرکات بمانند اما به چه قیمتی… به هر جهت در خدمت تمامی تان هستم و دستان پر توانتان را می فشارم و به عنوان یک عکاس و فیلم ساز مستقل همیشه در خدمتتان خواهم اما به شرط و شروطه ها. و آن اینکه با هم هم پیمان و هم گفتار و راز باشید تا پایان راه تا دچار چالش نکردید هر یکتان و جو گیر نشده و مسیر را پاک در کنار هم بپیمایید تا به موفقیت گروهی برسید که موفقیت فردی نیز همیشه در کروی موفقیت گروهیست شاد و پیروز و متمایز باشید عزیزان.سارا ساسانی عزیزم که بنده را با این گروه زیبا و فعال آشنا ساختی تشکر و خسته نباشید می گویم و منتظر شنیدن گفتگوی کوتاهی که با بنده داشتید می باشم.

  2. بهزاد فیروزی

    دوستان عزیز گردهم آیی در فضای عمومی یعنی گردهم آیی جمعی نه ظاهری و ظاهر نما و بایستی دوستان نقد پذیر باشند و نقادان را بپذیرند تا محیط به طور کامل و سالم پیش رود وگرنه هیچ گاه محیطی درست نخوابم داشت که متاسفانه ظاهرا محیط سالم است و با هم می گوییم و می خندیم اما با پشت کردنمان شروع به هدف گیری فرد یا افراد یا گروه و گروه ها می شویم.بارها حرف زدیم در خصوص این نوع گردهمایی های سراسری و پر هزینه که بسیارند اما جز یک دور همی و ساده و تکراری چیزی بیش نیستند و نتیجه ای در آنها مشاهده نمی گردد.به نظر بنده بیایبم و کمی خود را پالایش دهیم و ضعف هایمان را نیز گاها ببینیم و همیشه ننگریم که فقط نقاط قوت داریم که هرگز چنین نیست و نبوده و نخواهد بود.مشکل جامعه ی هنری بخصوص عکاسی اینست که ابدا نقادی نداریم و نقد هم نمی شویم و نقادها را نمی پذیریم. و نمی خواهیم و می گوییم اخند. و نتیجه مشخص است که در کجا ی عالم قرار داریم از منظر توان و قدرت عکاسی مان و دور خودمان یک دارید کشیده ایم به وسعت دیده مان و آنرا جهان خویش می دانیم و غیر آنرا هیچ در حالیکه یک مرور کوچولو در اینترنت و فضای مجازی داشته باشیم خواهیم فهمید که در لحظه جهان در کجاست و ما در کجا و ما در مقابل جهان بزرگ یک روستای کوچک هم نیستیم و بیشتر ادعایی بیش نیستیم.از خودم می گویم شروع کنیم و سال بعد خود را تغییر دهیم و عینک خود جدایی از دیگران را به اتمام برسانیم تا ببینیم برتر از ما نیز وجود دارد که می توانند کارهای خارق العاده ای انجام دهند و باشند.سپاس از وقتتان دوستان گرامی ام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.