فراخوان دومین نمایشگاه گروهی عکس « در همین حوالی»

انجمن صنفی عکاسان استان مرکزی، دومین نمایشگاه گروهی عکس «در همین حوالی» را با هدف گردآوری و نمایش آثار ارزشمند هنر عکاسی در جهت توجه به اقتصاد هنر و ایجاد ظرفیت فروش آثار هنر عکاسی و همچنین ارتقای سواد بصری و پویایی جریان عکاسی برگزار می‌کند.

آیین نامه:
۱٫ شرکت در این جشنواره برای تمام عکاسان حرفه‌ای و آماتور آزاد است.
۲٫ نمایشگاه با موضوع آزاد برگزار می شود و هر عکاس می تواند ۷ فریم از بهترین آثار خود را برای بررسی و انتخاب به دبیرخانه ارسال کند.
۳٫ مورد تاکید است آثاری باید برای نمایشگاه ارسال شود که تاکنون نسخه‌ای از آن به فروش نرفته و در هیچ جشنواره‌ای مورد پذیرش قرار نگرفته باشد.
۴٫ ارسال اثر و شرکت در جشنواره به منزله اعلام مالکیت معنوی عکس‌هاست. در صورت اثبات خلاف آن در هر مرحله موجب خذف عکس های ارسالی شده و عواقب آن نیز متوجه ارسال کننده خواهد بود.
۵٫ عکس‌های ارسالی باید با مشخصات ( عرض حداقل ۵۰ سانتی متر با دقت ۲۵۰ dpi با فرمت JPG و با Quality حداقل ۱۰ ) به آدرس markaziphotoawards@gmail.com ارسال شود.
۶٫ عکس‌های خود را بدین ترتیب نامگذاری کنید: اگر نام عکاس سهیل قربانی است، نخست نام خانوادگی، سپس نام و در آخر شماره ترتیب را بنویسید:ghorbani soheil 01
۷٫ ضروری است مشخصات هر اثر را شامل ( عنوان، زمان و مکان عکس برداری) در قالب فایل word به همراه یک قطعه عکس شناسایی ارسال کنند. (سعی شود عکس‌ها با عنوان ارائه گردد).
۸٫ شرکت کنندگان می‌بایست به همراه عکس های ارسالی، مشخصات فردی و ارتباطی خود را شامل ( نام و نام خانوادگی، تاریخ دقیق تولد، شماره ی تماس ثابت و همراه، آدرس پستی و ایمیل ) ارسال کنند.
۹٫ به هر اثر راه یافته به جشنواره مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به عنوان حق التالیف پرداخت خواهد شد.
۱۰٫ به تمامی صاحبان آثار در نمایشگاه، گواهی شرکت از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و انجمن عکاسان استان اعطا می‌شود.
۱۱٫ برای آثار راه‌یافته به نمایشگاه، شناسنامه صادر و در پنج نسخه برای فروش عرضه خواهند شد و ۵۰ درصد از فروش آثار به صاحب اثر تعلق می‌گیرد.
۱۲٫ بخش دیگری از عواید فروش آثار با همکاری گروه جهادی رسانه‌ای شهید آوینی در قالب بسته‌های معیشتی و کمک به جامعه هدف صرف خواهد شد.
۱۳٫ نمایشگاه در زمان برگزاری میزبان اساتید برجسته عکاسی و برگزاری کارگاه های تخصصی عکاسی خواهد بود که متعاقبا از طریق پیامک و رسانه‌های اجتماعی و جمعی اعلام خواهد شد.
۱۴٫ برگزارکننده مجاز به استــفاده از تـمام یا بخشی از عکسهای پــــــذیرفته شده در جهت امور نــمایشگاهی، تــــبلیغاتی و انتـــشاراتی با رعایــــت حقوق معنوی صاحب اثر است.
۱۵٫ ارسال اثر و شرکت در نمایشگاه، به معنای پذیرش شرایط آیین نامه فراخوان از سوی شرکت کننده است.
۱۶٫ تصمیم گیری در مورد مسائل پیش بینی نشده بر عهده برگزارکننده است.

دبیر فراخوان و گرد آورنده: عادل عزیزی.
هیات داوران: دکتر محمدمهدی رحیمیان،، مسعود زنده‌روح کرمانی، دکتر پژمان دادخواه
گاه‌شمار نمایشگاه:
آخرین مهلت ارسال آثار: ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۰.
ارزیابی و انتخاب آثار: ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۰.
اعلامی اسامی راه‌یافتگان: ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۰.
آیین افتتاح نمایشگاه: ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۰.
کارگاه‌های عکاسی: ۲۴ و ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰.
مکان برگزاری: نگارخانه استاد آشتیانی فرهنگ سرای آیینه اراک

.

لینک کوتاه | doorbin.net/news/9FOHN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.