غیبت معنادار انجمن صنفی عکاسان مطبوعات در ۱۰روز با عکاسان

slide14

احسان رافتی، دوربین.نت / امروز کلیپی از سوی برگزارکنندگان ۱۰روز با عکاسان ایران منتشر شد که در آن وعده داده شده بود که منتظر باشید از ۱۵ روز دیگر همایش ۱۰ روز با عکاسان شروع می شود.

در این کلیپ نام مشارکت کنندگان در این همایش ذکر شده بود که در کمال تعجب نامی از انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران همسایه دیوار به دیوار برگزارکنندگان این همایش یعنی انجمن عکاسان ایران برده نشده بود.

در این کلیپ نام هایی چون خانه عکاسان حوزه هنری، انجمن عکاسان خانه تئاتر، انجمن عکاسان سینمای ایران، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، انجمن عکاسان نگاه، انجمن عکاسان فرهنگی، انجمن عکاسان تبلیغاتی صنعتی ایران به چشم می خورد.

با توجه به اینکه یکی از بزرگترین افتخارات برگزارکنندگان این همایش این بود که توانستیم همه انجمن ها را یکدل کنیم تا با هم کاری انجام دهند باید دید نبود انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی با تیم جدیدش در این همایش به چه دلیل است.

چند روز گذشته نیز جلسه ای مرتبط با ۱۰ روز با عکاسان برگزار شد که سایت انجمن عکاسان نوشت : حمید فروتن؛ رییس هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعات به دلیل مشغله کاری در این جلسه حضور نداشته است. +

امیدواریم که اختلاف خاصی نبوده باشد و این نبود یک اشتباه سهوی باشد وگرنه با اختلاف این دو انجمن با هم اتفاقات خوبی در آینده رخ نخواهد داد.

به طور حتم در این باره بیشتر خواهیم نوشت.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.