عکاسی اعضای دوربین.نت از شمس العماره

عمارت شمس العماره در کادر عکاسان ثبت شد.
در این برنامه عکاسی که توسط آژانس عکس خبری ایران، دوربین.نت، پنج شنبه ۲۲ دی به اجرا درآمد، گروهی از عکاسان، از زوایای مختلف این عمارت، عکاسی کردند.
الهام مرادی، حمیدرضا معدنی، احسان رافتی، الهام صالح، حسین جلالی، باهر خضری، پگاه مترصد، سارا پورجعفر، پریسا پورجعفر، زهره راد، سعید سعیدی، مجید حق بین، مجتبی قاجار، لی لی صدیق، مهری عباسی، آیدین روشن ضمیر، بهاره خطیری، فاطمه بهبودی، منصوره مرادی، حسن گودرزی، میثم ابراهیمی، مهدی رحیمی و سمانه سعادتیان، عکاسان شرکت کننده در این برنامه بودند.
گفتنی است نخستین جشنواره فرهنگی هنری شمس العماره، با تاکید بر بنای شمس‌العماره»، «اتفاقات و رخداد‌های مهم تاریخی فرهنگی و سیاسی در کاخ گلستان»، «تاثیر معماری کاخ گلستان و بنای شمس‌العماره بر ساختار معماری شهر تهران»، «نقش و جایگاه کاخ گلستان در فرهنگ و هنر مردم»، «نقش و جایگاه قاجار در تاریخ ایران و بیان قدرت و ضعف‌های دوره قاجار»، در رشته های مختلف هنری از جمله عکس آغاز به کار کرده. عکاسی از این عمارت از ۱۰ تا ۳۰ دی برای عموم آزاد است.
هر عکاس می ‌تواند حداکثر سه اثر را تا ۱۰ بهمن به دبیرخانه ارسال کند.

اشتراک گذاری

۴ یک نظر

  1. زهرا

    سلام رفتن به کاخ و شمس العماره و کاخ های دیگه/کاخ گالستان خیلی خوب بود و عکاسی کردن من خودم خیلی وقت بود میخواستم بعد چند وقت برم فرصتش پیش نمیومد تا این که مدیر سایت خبر خوبی گذاشت برای رفتن به کاخ/خوب و مفید بود ممنون

  2. آیدین

    سلام ممنون بابت زحمتی که احسان عزیز وبر وبچه های دوربین.نت کشیدند
    تجربه خوبی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.