داوران جشنواره شکوه حماسه معرفی شدند

دبیرخانه جشنواره سراسری عکس شکوه حماسه با اعلام فراخوان این جشنواره در اولین روز بهمن ماه جاری وعده کرده بود تا دهم این ماه، داوران این جشنواره را تعیین و معرفی نماید.

به گزارش دبیرخانه نخستین جشنواره عکس شکوه حماسه آقایان: بهزاد پروین قدس از عکاسان استان، محمدحسین حیدری، عکاس و مدیرعامل انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و فرهاد سلیمانی، عکاس و استاد دانشگاه هنر به عنوان هیات داوران نخستین دوره این جشنواره معرفی گردیدند.

همچنین هادی فائزی با اشاره به نمایش عکس های راه یافته در نگارخانه چیلیک، از نمایش این عکس ها به طور همزمان در دو شهر تبریز و تهران یاد کرد و افزود:
با هماهنگی های انجام گرفته با فرهنگسرای ولاء تهران نمایشگاه عکس جشنواره همزمان با تبریز در یکی از نگارخانه های فرهنگسرای ولاء به نمایش در خواهد آمد.

هادی فائزی افزود: تمامی امور اجرایی دبیرخانه سازماندهی شده و اطلاع رسانی سراسری به اشکال ارسال پوستر و فراخوان، ارسال پیامک، معرفی وبلاگ جشنواره انجام گرفته است.

ایشان با توجه به دقت نگاه عکاسان نسبت به تدوین متن فراخوان جشنواره و عدم ضرورت ارسال نسخه چاپی عکس از سوی شرکت کنندگان، اعلام کرد:
لازم است تا با شناخت دقیق جایگاه و تعریف شانیت مخاطب فراخوان، شرایط ارایه بیشترین خدمات را فراهم کنیم تا با همکاری متقابل بین دبیرخانه و شرکت کننده، پذیرش حداکثری را در حضور عکاسان و علاقمندان شاهد باشیم.
فائزی یادآور شد: تفکری که به استمرار یک جریان معتقد باشد، بهترین روش را در پیشبرد اهداف مورد نظر قرار خواهد داد تا بیشترین رضایت را برای مخاطب رقم بزند.
این عکاس خطه ی تبریز، همکاری سایر رسانه های سراسری و محلی و منطقه ای عکاسی را در نشر فراخوان قابل تقدیر دانست و حضور مستمر این رسانه ها را به عنوان ناظر و مرجع دریافت اطلاعات از سوی عکاسان، در مسیر برگزاری جشنواره تا سرانجام، لازم دانست.

جهت مشاهده فراخوان جشنواره سراسری عکس شکوه حماسه ” اینجا ” کلیک کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.