جلسه هماهنگی برگزاری نشست‌های۱۰روز با عکاسان

M nagahi

به گزارش روابط عمومی انجمن عکاسان ایران بعد از ظهر روز شنبه ۵ دی ماه نخستین جلسه با هدف هماهنگی برگزاری بخش نشست های ویژه چهارمین دوره ۱۰ روز با عکاسان با حضور و مشارکت کارشناسان مدعو در کار گروه شورای علمی با عناوین “شیوه های گردآوری و نگهداری داده‌ها، اسناد و عکس های تاریخ عکاسی معاصر ایران” و “معیارهای زیبایی شناسی عکس” در محل انجمن عکاسان ایران برگزار شد.

شورای علمی این دوره با دعوت از آقایان دکتر محمدرضا شریف زاده، حسن خوبدل، دکتر محمد ضیمران، دکتر مهدی مقیم نژاد و دکتر شهاب الدین عادل مبحث زیبایی شناسی را پیش بینی و در نشست دیگر آقایان دکتر علی ططری، حمیدرضا بانصیری، سیدعباس میرهاشمی، فرزاد هاشمی و خانم دکتر ثقه الاسلام با طرح مباحثی پیرامون ضرورت گردآوری و نگهداری داده‌ها، اسناد و عکس های تاریخ عکاسی معاصر ایران پرداختند.

محمد خدادادی مترجم زاده دبیر علمی این دوره با اشاره به رویکرد انجمن عکاسان ایران گفت: شورای علمی این دوره‌ از اوایل تابستان سال‌ جاری با حضور شهاب الدین عادل، اسماعیل عباسی، محمد خدادادی مترجم‌زاده، محمدمهدی رحیمیان، ابراهیم صافی، مجید ناگهی و مسعود زنده روح تشکیل و با تحلیل عملکرد دوره‌ی پیشین و بررسی ضرورت‌ها و نیازهای نظری و عملی عکاسان و هنرمندان نسبت به برنامه‌ریزی برای چهارمین دوره در چارچوب اهداف کلان انجمن عکاسان ایران اقدام نمود. وی ادامه داد که بزودی برنامه کامل این نشست ها را در اختیار علاقمندان قرار دهد.

برگزاری این نشست های در هماهنگی با سایر بخش‌های پیش بینی شده کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌ها، نمایشگاه‌ آثار عکاسان و روزهای ویژه انجمن‌های تخصصی عکاسی از تاریخ ۱۸ تا ۲۷ دیماه در محل خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

عکس : مجید ناگهی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.