تمدید ارسال آثار به مسابقه «مهرمحرم» تا ۳۰ آذر

poster-arbaeen

به گزارش روابط عمومی موسسه موج فرهنگ ، مهلت ارسال آثار نخستین مسابقه بین المللی فیلم کوتاه و عکس «مهرمحرم» تا پایان آذرماه تمدید شد. میثم قدس پور دبیر اجرایی این مسابقه با بیان این خبر گفت : « با توجه به بین المللی شدن هشتمین سوگواره ملی  «مهرمحرم» و اختصاص فرصت کافی به علاقمندان از اقصی نقاط جهان جهت ارسال آثار ، مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آذرماه تمدید می گردد.» وی راهپیمایی عظیم اربعین حسینی ، بازسازی عتبات عالیات و نمایش ارادت مشارکت کنندگان مردمی در توسعه و تجهیز حرم های شریف درعراق را به عنوان موضوعات اصلی در فراخوان منتشر شده ی این مسابقه عنوان نمود و ابراز داشت : « شرکت کنندگان در بخش ملی- استانی مسابقه «مهرمحرم» در صورتیکه دارای آثاری با موضوعات فوق باشند می توانند در بخش بین المللی هم شرکت نمایند.»
قدس پور در ادامه افزود: « موسسه موج فرهنگ  با  همکاری  مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف گسترش فرهنگ و هنر عاشورایی در سطح جامعه اسلامی و فضای مجازی و همگرایی و هم افزایی ملی و بین المللی در حوزه تولید و نشر محتوای فرهنگی عاشورایی، اقدام  به برگزاری نخستین مسابقه بین المللی فیلم و عکس « مهرمحرم» نموده است لذا از کلیه عکاسان و فیلمسازان دعوت می گردد تا  آثار خود را در موضوع مسابقه پس از ثبت نام در سایت www.MehreMoharram.ir  بارگذاری نموده یا به آدرس دبیرخانه پست نمایند.»
لازم به توضیح است که : مسابقه عکس شامل بخش های تک عکس و مجموعه عکس می باشد که در بخش تک عکس هر عکاس می تواند تعداد ۷ عکس با رزولیشن dpi 300  و ضلع کوچک ۳۰ سانتیمتر ارسال نماید که طی سالهای ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ عکاسی شده است . همچنین در بخش مجموعه عکس نیز می تواند  ۳ تا ۵ عکس ارسال نماید.ارسال آثار برای عموم مردم آزاد می باشد و عکسهای با حجم کمتر از ۱۰ مگابایت از طریق بارگذاری در سایت صورت می پذیرد. همچنین در بخش تجربه ، علاقمندان می توانند نسبت به ارسال عکس هایی که با تلفن همراه یا دوربین خانگی گرفته اند اقدام نمایند. هیئت داوران بخش عکس متشکل از اساتید عکاسی ایران آقایان : افشین شاهرودی، افشین بختیار، سیدعباس میرهاشمی،مجید ناگهی و داوود یاراحمدی می باشد.
برای این مسابقه بین المللی جوایز نفیس و متنوعی شامل هدایای نقدی ، سفر به عتبات عالیات در عراق و اقامت یک هفته ای در مشهد مقدس درنظر گرفته شده است و از برگزیدگان در بهمن ماه سالجاری تجلیل بعمل خواهد آمد.
شایان ذکر است که در برگزاری این مسابقه بین المللی : مجمع جهانی اهل بیت (ع) ، بنیاد بین المللی عاشورا، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، ستاد بازسازی عتبات عالیات ، دبیرخانه کانونهای مساجد کشور ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و .. با مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه موج فرهنگ همکاری می نمایند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.