تبریک به محمدرضا آرین پور عکاس دوربین.نت

در اولین مسابقه عکس خانه روستایی که به همت خانه عکاسان ایران وبنیاد مسکن جمهوری اسلامی در کشور برگزار شد دو نفر از هنرمندان عکاس بیرجندی  بنام های محمد امین فیروز آبادی ومحمدرضا آرین پور ،عضوفعال کانون هنرمندان وحوزه هنری خراسان جنوبی ،  حائز رنبه دوم ومنتخب کشوری شدند که در همین رابطه جوایز ونقدیر نامه های خود را از بنیاد مسکن در تهران در یافت داشته اند  لازم به ذکر است برای جلد این کتاب عکس اقای محمدرضا ارین پور که نمای از روستای ارک خوسف میباشد انتخاب شد ه است
از این دو هنرمند تا کنون اثار ناریخی وتفریحی بصورت کارت پستال وپوسترنیز در سطح استان به چاپ رسیده است .
دوربین.نت موفقیت این دو عکاس را تبریک می گوید.

Gxoofelm

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.

Scroll to Top