برگزاری مسابقه‌ عکاسی با سرویس پیام‌های چندرسانه‌ای

ایسنا : ایرانسل از برگزاری ماهانه مسابقه عکاسی با موضوع «بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها» در مهرماه، «زیبایی‌های فصل پاییز» در آبان‌ماه و «ماه‌ محرم» در آذرماه از طریق سرویس پیام‌های چند رسانه‌یی (MMS) خبر داد.
مشترکانی که مایل به شرکت در این رقابت هستند، باید عکس خود را مطابق با موضوع ماه از طریق سرویس MMS به ایرانسل ارسال کنند.
تمام مشترکان سیم‌کارت‌های ایرانسل برای اطلاع از نحوه شرکت در این مسابقه و دیگر مسابقات ویترین ایرانسل، یک پیام‌ کوتاه بدون متن به شماره ۸۳۳۴ ارسال کنند تا اطلاعات لازم به طور خودکار از طریق پیام‌کوتاه برای آنان ارسال شود.
عکس‌های ارسال شده از طریق سرویس پیام چندرسانه‌یی، برروی منوی «مسابقات چند رسانه‎ای» پورتال ویترین ایرانسل نمایش داده و در معرض داوری دیگر مشترکان قرار می‎گیرند.
رتبه‌بندی عکس‌ها بر اساس انتخاب مشترکان و برحسب امتیاز خواهد بود و برندگان این رقابت، صاحبان عکس‌های هستند که عکس ارسالی‌شان بیش‌ترین امتیاز را در میان عکس‌های موجود به دست آورده باشد.
در نهایت بر اساس امتیازهای کسب شده برای هر عکس، به مشترکانی که آن عکس را ارسال کرده‌اند جوایزی شامل ۱۰۰ دستگاه گوشی تلفن ‌همراه و ۸۹ دستگاه دوربین عکاسی دیجیتال اعطا می‌شود.
بنابر اعلام ایرانسل، ارسال رایگان درخواست فعال‌سازی سرویس پیام چندرسانه‌ای، از طریق مراجعه به یکی از فروشندگان مجاز ایرانسل و تکمیل و امضای فرم مربوطه به همراه ارائه تصویر شناسنامه و یا کارت ملی مالک مقدور است.
در پایان این اطلاعیه تصریح شده دریافت و ارسال فرم و همچنین فعال‌سازی سرویس پیام‌های چندرسانه‌ای (MMS) برای تمامی مشترکان جدید و قدیمی ایرانسل کاملا رایگان بوده و نیاز به پرداخت وجهی ندارد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.