برگزیدگان دومین جشنواره دل‌دیده معرفی می‌شوند

مراسم افتتاحیه و معرفی برگزیدگان دومین جشنواره عکس و پوستر «دل‌دیده» ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.
دومین جشنواره عکس و پوستر «دل‌دیده» که به همت ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران و خانه هنرمندان ایران برگزار شد، اهدافی چون معرفی ابعاد معنوی و شخصیتی امام (ره)، نمایش جلوه‌های حضور علاقه‌مندان امام (ره) در مراسم‌های بزرگداشت ایشان، نمایش محبوبیت حضرت امام (ره) نزد مردم و تجلیل از هنرمندانی که در ترسیم سیمای حضرت امام(ره) به مردم نقش داشته‌اند را دنبال می‌کرد.
دومین دوره جشنواره عکس و پوستر «دل‌دیده» در دو بخش عکس و پوستر برگزار شد که موضوع آثار ارسالی سیمای امام و امام و مردم بود.
در بخش عکس ۵۴ اثر و در بخش پوستر ۲۲ اثر برای ارایه در نمایشگاه توسط هیأت داوران انتخاب شده ‌است.
رسول صدرعاملی، امیرعلی جوادیان و مجید دوخته‌چی‌زاده در بخش عکس و احمدرضا دالوند، مسعود نجابتی و علی وزیریان در بخش پوستر داوری آثار رسیده را بر عهده داشتد.
نمایشگاه دومین جشنواره عکس و پوستر دل‌دیده که روز چهارشنبه با حضور مسئولان فرهنگی برگزیدگان خود را خواهد شناخت، تا ۱۳ خرداد در خانه هنرمندان ایران دایر خواهد بود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.