برگزاری نشست خبری شانزدهمین سالگرد خانه عکاسان

سیزدهمین روز آبان، تالار اندیشه حوزه هنری، شاهد برگزاری رویدادی در حوزه عکاسی شد.
در این روز، «رسول اولیازاده»،‌رئیس خانه عکاسان و محمدمهدی رحیمیان، مدیر نمایشگاه های خانه عکاسان به منظور برگزاری نشست خبری شانزدهمین سالگرد خانه عکاسان در تالار اندیشه حضور یافتند و به توضیح برنامه های این رویداد پرداختند.
رئیس خانه عکاسان در ابتدای این نشست ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه های سالگرد تاسیس خانه عکاسان با عناوینی مانند «صد سال صد عکاس»، «شهر زیبای من» و «عکس از عکاسان»، درباره نمایشگاه امسال که با نام «در جستجوی فرم» برگزار می شود، چنین توضیح داد:«این نمایشگاه از دو بخش تشکیل شده است. در بخش نخست که بخش مسابقه «در جستجوی فرم» است، عکس های شرکت کنندگان در مسابقه و در بخش دوم با نام «گنجینه»، آثار اساتید مطرح عکاسی کشور به نمایش درمی آید.»
اولیازاده، همچنین از بخش تجلیل از بزرگان به عنوان یکی از برنامه های سالگرد خانه عکاسان نام برد و ضمن اشاره به تجلیل از عکاسانی مانند اصغر بیچاره، فخرالدین فخرالدینی و هادی شفائیه در سال های گذشته، از تقدیر از «علی رئیس شقاقی»، پیشکسوت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در برنامه امسال خبر داد.
«محمدمهدی رحیمیان»، مدیر نمایشگاه های خانه عکاسان نیز درباره آثار راه یافته به مسابقه «در جستجوی فرم» گفت:«یک هزار و ۷۲۱ اثر به مسابقه راه یافت که از این تعداد، ۸۰ اثر برای ارائه در نمایشگاه انتخاب شد. از این تعداد، ۵ عکس به بخش خلاقیت های تصویری تعلق دارد و ۷۵ عکس نیز بدون کار گرافیکی است. چهل عکس هم در بخش گنجینه نمایشگاه ارائه می شود.»
نشست خبری شانزدهمین سالگرد خانه عکاسان، ۱۳ مهر برگزار شد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.