برگزاری داوری مسابقه سفره‌های افطاری

داوری ششمین دوره مسابقات عکاسی از سفره‌های افطاری در روز ۳ مهرماه انجام و نتایج آن ۵ مهرماه اعلام می‌شود.

به گزارش دبیرخانه‌ی دائمی مسابقات فرهنگی هنری سفره‌های ایرانی اسلامی، فراخوان ششمین دوره مسابقه عکاسی از سفره‌های افطاری با آغاز ماه مبارک رمضان در دو بخش آزاد (افطار به معنای عام کلمه) و ویژه (کودک در آیین افطار) اعلام شد. آخرین مهلت ارسال عکس در فراخوان ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۲ اعلام شد که در پایان این مهلت، در این دوره مسابقات عکاسی از سفره‌های افطاری، ۷۰۰ عکس از بیش از ۱۰۰ عکاس به دبیرخانه مسابقات ارسال شده است که در عکس‌های ارسالی این دوره نگاه متفاوت و حرفه‌ای‌تری نسبت به دوره‌های پیش حاکم است.

بر اساس اعلام دبیرخانه، در روز چهارشنبه ۳ مهرماه ۱۳۹۲ داوری آثار انجام می شود و روز ۵ مهرماه نیز نتایج داوری‌ها از طریق رسانه های جمعی اعلام خواهد شد.

این دوره مسابقات نیز به دبیری محمدصالح حجت الاسلامی برگزار می شود و اعضای هیات انتخاب و داوری این دوره مسابقه عبارتند از: محمد مهدی رحیمیان (عضو شورای سیاست گذاری و رییس هیات داوران مسابقه)، محسن راستانی، فرهاد سلیمانی، فرامرز عامل بردبار و منصوره معتمدی.

ششمین دوره مسابقات عکاسی از سفره‌های افطاری، توسط سایت لقمه (www.loghme.com) در بخش خصوصی اجرا می شود و البته در این دوره از حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان تنها حامی مالی برخوردار است.

جایزه نفر اول بخش عمومی مبلغ ۱۵ میلیون ریال به همراه تندیس و لوح مسابقات، نفر دوم بخش عمومی مبلغ ۱۰ میلیون ریال به همراه لوح مسابقات، نفر سوم بخش عمومی مبلغ ۵ میلیون ریال به همراه لوح مسابقات و نفر برتر بخش ویژه: مبلغ ۱۵ میلیون ریال به همراه تندیس و لوح مسابقات است.

poster

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.