برگزاری اولین جلسه کانون عکس لاهیجان

کانون عکس انجمن سینمای جوان لاهیجان طبق فراخوانی که از قبل داده بود در تاریخ چهارشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه درساعت پنج عصر در سالن طبقه دوم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.

در این جلسه که حدود دو ساعت به طول انجامید با استقبال خوب عکاسان منطقه ونیز علاقمندان به رشته عکاسی مواجه گردید به گونه ای که سالن گنجایش بیشتری برای حضور این عزیزان نداشت. این درحالی بود که تعدادی از عکاسان خوب منطقه به جهت مشغله کاری و مسافرت در جلسه غایب بودند.

در این جلسه دورنمای کانون عکس لاهیجان و برنامه ها و اهداف آن تشریع گردید و مباحثی درباب عکاسی مطرح گردید. حضور شایسته و درخور محمد رضا صفابخش از مدرسان و عکاسان باسابقه منطقه و نیزعکاسان جوان و موفقی همچون ایمان روحانی- همایون بازرگان – بتول قاسملو – عابد خانی و حضور  گرم وصمیمانه محمد تقی لون آمیز از پیشکسوتان باسابقه انجمن سینمای جوان لاهیجان که بحق در ایجاد این کانون عکس نقش بسزایی داشتند از نکات قابل توجه این جلسه بود که جا دارد از این عزیزان هنرمند تشکر ویژه نماییم.

از حاضران در جلسه می توان به :  نواب محمودی- کوروش شاملو- ساسان عادلی- گلزار اسلام زاده- محمد وهابی- علی طوافی- محبوبه قنوعی رستگار-  رحیم واعظ صالحی- مسعود کشور دوست- حسین پاک مهر- میثاق صباغ- ارسلان توکلی- علی خوش نویس- آیدین روحی پور- محمد پیشکی- نیما نظری- سیده اکرم میرحسنی- رضا فرجی- سیده حورا کوچکی- سیده احترام انتظاری- صاحبه سیاری- سارا محمدی بندری- سحر نوایی و مهسان تقی پور اشاره کرد.

قابل ذکر است که جلسه دوم کانون عکس انجمن سینمای جوان لاهیجان در تاریخ چهارشنبه دهم خرداد ماه برگزار می گردد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.