برنامه نشست‌های ششمین دوره جایزه عکس شید

sheed

نشست‌های تخصصی ششمین دوره جایزه عکس شید از سه شنبه ۲۷ بهمن تا یکشنبه ۲ اسفند در گالری شیرین برگزار می‌شود.

سه‌شنبه ۲۷ بهمن از ساعت ۱۶، «محسن راستانی» درباره «اجرای یک پروژه عکاسی مستند» سخنرانی خواهد کرد. چهارشنبه ۲۸ بهمن از ساعت ۱۶ «مهدی منعم» مجموعه عکسی از کتاب جدید «قربانیان جنگ» را به نمایش می‌گذارد و از ساعت ۱۷:۳۰ «بهروز مهری» آثار پروژه اینستاگرامی «Rooz Daily» را معرفی خواهد کرد. پنجشنبه ۲۹ بهمن از ساعت ۱۶ کارگاه عملی انتخاب عکس با حضور «پیمان هوشمندزاده» و «مهدی وثوق نیا» برگزار خواهد شد. علاقه مندان به حضور در این کارگاه باید مجموعه عکسهای خود و ابزار نمایش (اعم از لپتاپ و …) را همراه داشته باشند. جمعه ۳۰ بهمن از ساعت ۱۶ دکتر «تژا میرفخرایی» با موضوع «تحلیل نشانه شناختی اجتماعی قاب» سخنرانی خواهد کرد و پس از آن Max Pinckers مجموعه عکس‌های خود را به نمایش می‌گذارد و با عکاسان گفتگو خواهد کرد. شنبه ۱ اسفند از ساعت ۱۶ دکتر «ناصر فکوهی» با موضوع «عکس شهر و عکس در شهر: نگاهی به جایگاه عکس به مثابه حامل هنر در شهر معاصر» سخنرانی خواهد کرد و یکشنبه ۲ اسفند نیز از ساعت ۱۶ «نگار فرجیانی» آثار پروژه «منوکسید تهران» را نمایش خواهد داد.

شرکت در نشست‌های ششمین دوره جایزه عکس شید برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است اما با توجه به محدودیت فضای برگزاری نشست‌ها، اولویت با برگزیدگان جایزه شید در ۶ دوره اخیر است.

نمایشگاه ششمین جایزه عکس شید از ۲۳ بهمن تا ۵ اسفند در گالری شیرین واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، پلاک ۵ میزبان علاقه‌مندان است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.