اولین حراج آنلاین عکس ایران‎

عکاسی سال‌های زیادی است دوران رخوت خود را در ایران سپری می‌کند، این هنر در ایران بیش از دیگر هنرها از شکوفایی محروم شده و از پیشرفت خود بازمانده است. اکنون آرتیبیشن با گردآوردی آثار عکاسی هنرمندان توانمند، فرصتی را برای عکاسان و خریداران هنر عکاسی به وجود آورده و راهی را برای این هنر درپرده می‌گشاید تا آن را به جایگاه خویش باز گرداند. بدین منظور آرتیبیشن اولین دوره حراج آنلاین عکس خود را با هدف کم کردن فاصله نامعقول در حراج‌های آثار هنری و با کاهش قیمت این آثار به تاثیرگذاری و کمک بیش از پیش خود به این هنر برگزار می‌کند.

به گزارش این گالری آنلاین، گردآوری و داوری آثار این دوره حراج آنلاین را کارشناسان آرتیببشن به همراه بابک حقی برعهده گرفته‌اند و افتتاحیه این حراج در صبح روز ۲۵ شهریور و در ساعت ۱۱ صبح برگزار خواهد شد و تا روز ۵ام مهرماه دایر خواهد بود.

این گرداوری آثار عکاسی درواقع فرصتی برای عکاسان، خریداران و علاقمندان هنر عکاسی است تا آثار خود را در معرض نمایش عموم قرار داده و با دسترسی آسان در هرنقطه از ایران و جهان فاصله‌ی بین هنر، هنرمند و مخاطبان این هنر خواهد شد.

در این حراج ۴۰ اثر از ۴۰ هنرمند به حراج گذاشته شده است و قیمت آثار بین ۳۰۰ تا ۷۵۰ هزارتومان تعیین شده است.

هنرمندان این حراج عبارتند از:

آبتین باغبان، آرش کریمی، آرمین امیریان، الناز امینی، امیر علیمی، امین نجاری، بابک حقی، پرهام دیده ور، پگاه قدیری، پوریا حاتمی، پیام داوود آبادی، رامیار اوطمیشی، زروان روح بخشان، ساجد حق شناس، سالار ارکان، سام کلانتری، ساینا قادری، سعید گادیاری، سهیلا اسماعیلی، سیوا شهباز، شورش مباشری، صمد قربانزاده، عباس دینی، علی خاتم ساز، علی شمس، علیرضا ششمانی، علیرضا مرزبان، علیرضا موحدی، فرشته شادی، فرهاد مطاعی، کوروش ادیم، کوروش کلهر، کیارش مسیبی، محمد چراغی، محمد حسین دهقانیان، محمد رضا راشد، مهدی ناظری، مهرداد عمرانی، میلاد صفا بخش، هادی عسگری.

+ لینک حراج

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.