اطلاعیه شماره ۱ نمایشگاه برترسال دوربین.نت

دوستان عکاس، عکاسان عزیز

در چند روزه گذشته پیام‌هایی به دبیرخانه جشنواره رسید مبنی بر این‌که چرا در این دوره نمایشگاه عکس‌های برتر سال تاکید بیشتری بر دوربین.نت دارید. خیلی‌ها ما را خودخواه و خیلی‌ها گفتند می‌خواهیم با این کار دوربین.نت را بیشتر سر زبان‌ها بیاندازیم.

واقعا این چنین نیست. متاسفانه در دنیای عکاسی امروز آدم‌هایی هستند که چشم دیدن خیلی چیزها را ندارند. آدم‌هایی هستند که گوشه‌ای نشسته‌اند و بدون درگیر شدن در حتی یک نمایشگاه مدام ایراداتی از این و آن می‌گیرند. آدم‌هایی که از موفقیت دیگران خوشحال نمی‌شوند و مدام آرزوی زمین خوردن بقیه را دارند. آدم‌هایی این چنین را حتما تجربه کرده‌اید.

آدم‌های اینچنین حتی نمی‌توانند ببینند دوربین.نت یک قدم از قدم برمی‌دارد چه برسد با دست خالی یک نمایشگاهی این چنین با حضور بیشتر ستاره‌های عکاس ایرانی برگزار کند. برای همین مدام در فکر کینه‌جویی و آزار و اذیت هستند.

برای همین نام نمایشگاه عکس‌های برترسال این دوستان را چنان خشمگین کرد که دوربین.نت ادعا دارد متولی عکاسی این کشور است و نمایشگاه برتر سال ایران را این جوانان برگزار می‌کند و هر جا نشستند از غرور کاذب بچه‌های دوربین.نت صحبت کردند و به جای اینکه دستمان را بگیرند پایشان را جلوی پایمان گذاشتند.

poster-5namayeshgah-web

هیچ‌وقت نه ادعایی داشته و نه خواهیم داشت. هدفمان فقط و فقط بودن در کنار عکاسان است و کمک . هر کمکی . هر جایی خلعی باشد سعی می‌کنیم باشیم. قبول بفرمایید نمایشگاهی سالانه برای ارایه عکس‌های جوانان عکاس و در کنارشان باسابقه‌های عکاسی در این کشور نیست که دوربین.نت متولی برگزاری اش شده است. باور کنید جشنواره عکس خبری در کشور نداریم که دوربین.نت هفت‌دوره‌اش را برگزار کرده است و در حال آماده شدن برای هشتمین دوره‌اش است.

برای همین با عذرخواهی از همه دوستان عکاس عزیز که این حرکت را قابل دانستند و حضور دارند نام دوربین.نت را به انتهای عکس‌های برتر سال گذاشتیم که نه کسی ناراحت شود، نه خواب کسی حرام شود و نه کسی به فکر نقشه نابودی ما بیافتد. ولی این نمایشگاه با این همه اسم خوب و عکاس فعال و جوان و با تجربه کمی از نمایشگاه عکس‌های برتر سال ایران ندارد.

دوستان تیم برگزاری نمایشگاه

۱ یک نظر

  1. حسین نریمانی

    درودبرشما،اتفاقآ حرکت زیبایی است وجسورانه وبه شخصه به این جسارت اتان تبریک می گویم.دست مریزاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.