استقبال شهرستانها از جشنواره زنان و زندگی شهری

دبیرخانه دومین جشنواره عکس زنان و زندگی شهری ضمن اعلام تعداد آثار رسیده برای شرکت در بخش مسابقه این جشنواره، از استقبال بی نظیر هنرمندان شهرستانی در این دوره خبر داد.

به گزارش ستاد خبری، براساس اعلام دبیرخانه دومین جشنواره عکس زنان و زندگی شهری تاکنون بیش از یکهزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که بالغ بر ۶۰۰ اثر ارائه شده متعلق به هنرمندان شهرستانهاست.

دومین جشنواره عکس زنان و زندگی شهری از سوی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران دربرگیرنده مضامین مرتبط با جلوه های مختلف نقش آفرینی و حضور مستمر بانوان در زندگی شهری، خردادماه سال جاری به مناسبت میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود.

علاقمندان ( اعم از زن و مرد) میتوانند آثار خود را تا تاریخ یادشده به دبیرخانه مرکزی جشنواره به نشانی: تهران – خیابان انقلاب اسلامی – بعد از تقاطع فلسطین – نبش خیابان شهید برادران مظفر( خیابان صبای جنوبی) – پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی و یا دبیرخانه های مستقر در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران ارسال نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۱۴ – ۶۶۹۷۰۹۱۲ تماس گرفته و یا به نشانی اینترنتی www.banovan.tehran.ir   مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.