اجرای ویژه عکاسان نمایش اسایلم

اسایلم (۲)

نمایش «اسایلم» به نویسندگی و کارگردانی احسان شایان‌فرد، روز سه‌شنبه ۲۶ آبان ساعت۱۹:۳۰ در کارگاه دکور بنیاد رودکی، ویژه خبرنگاران و عکاسان تئاتر اجرا خواهد شد.
به گزارش روابط‌عمومی گروه، نمایش «اسایلم» با طراحی، نویسندگی و کارگردانی احسان شایان‌فرد اجرای روز سه‌شنبه ۲۶ آبان‌ماه خود را به خبرنگاران و عکاسان حوزه تئاتر اختصاص داد.
این نمایش که در دوره هفدهم جشنواره تئاتر دانشگاهی اجرا شده بود، به گفته کارگردانش، فضایی تازه و متفاوت به لحاظ زبان و شیوه اجرایی دارد. در «اسایلم»، پریناز احاطه‌دارشاد، جواد اسفندیاری، حمیدرضا جمشیدی، مرتضی زارعی،حسین سپهرنژاد، نیلوفر شایانی، جاوید قائم‌مقامی، امیرکریم‌زاده، سحر محمدی،ابراهیم نائیج، عرفان نظریان‌پور و تینا یونس‌تبار به ایفای نقش می‌پردازند.
همچنین دیگر عوامل نمایش عبارتند از: محمد شیرین‌‌زاده(دستیار کارگردان و مدیر برنامه‌ریزی)، فرهاد آقازاده(ساخت دکور و اجرای صحنه)، فریده براتی(طراح گرافیک)، جعفر پوینده(طراح نور)، سیاوش فرهادی و سحر فدائیان(عکاسان)، مرتضی شایان‌فرد(طراحی و تنظیم صدا)، پارمیدا
مختاری(مدیر صحنه)، سعید حسن‌پور و مجید حسن‌پور (ساخت جایگاه تماشاگران)، سیاوش فرهادی(تیزر) و احمدرضا حجارزاده (امور رسانه).

احسان شایان‌فرد پیش از این نمایش‌های «فورتی»،«شنل قرمزی» و «تغییرات غم‌انگیز زندگی آقای صاد» را کارگردانی کرده است. نمایش «اسایلم» اجراهای خود را از ۲۰ آبان‌ماه در کارگاه دکور بنیاد رودکی آغاز کرده که تا ۱۳ آذرماه ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند تا ۱۳ آذرماه هر روز ساعت۱۹:۳۰ به کارگاه دکور بنیاد رودکی واقع در چهارراه کالج، خیابان حافظ،خیابان استاد شهریار مراجعه بکنند.همچنین برای رزرو بلیت با شماره ۰۹۳۷۵۹۹۲۴۰۵ تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.