نمایش «پس از واقعه» به نویسندگی و کارگردانی حفیظالله رفیعی، دهمین اجرای خود را به جامعه عکاسان تئاتر اختصاص داد.
سهشنبه دوازدهم بهمنماه،نمایش «پس از واقعه» در سالن اصلی تالار مولوی،رأس ساعت 18 و 45 دقیقه میزبان عکاسان تئاتر خواهد بود و آنها مجازند با حضور در این اجرای ویژه به عکاسی از نمایش عاشورایی نامبرده بپردازند.
به گزارش روابط عمومی نمایش، در این اجرا،عکاسان خبرگزاریها،سایتهای دولتی و خصوصی،روزنامهها و مجلات فرهنگی،هنری و خبری با حضور در تالار مولوی از اجرای نمایش مذهبی «پس از واقعه» به عکاسی خواهند پرداخت و عکسهای آنان در گالری و نماشگاهی مجازی که توسط آژانس عکاسی دوربین.نت برگزار خواهد شد، در معرض نمایش و دید علاقهمندان قرار میگیرد.
«پس از واقعه» هر روز غیر از شنبهها ساعت 18:45 در سالن اصلی تالار مولوی اجرا میشود.
با هماهنگی های صورت گرفته تمامی عکاسان دوربین.نت می توانند از این نمایش عکاسی کنند.
