ابراهیم نوروزی در «عصرانه» افق

Still1216_00003
ابراهیم نوروزی با اشاره به فضاهای مجازی گفت: اگر پیامی درست و منطقی باشد و دغدغه مردم را نشان دهد مخاطب خود را پیدا می‌کند ولی در صورتی که به دنبال افزایش مخاطب باشیم به بیراهه کشیده می‌شویم.
به گزارش دوربین.نت، ابراهیم نوروزی عکاس خبرگزاری آسوشیتدپرس در برنامه «عصرانه» شبکه افق با اشاره به فعالیت‌های خود در فضای مجازی اظهار کرد: در کنار کار عکاسی در این فضا حضور دارم و نگاهم به فضای مجازی و پیرامونم کاملا شخصی است.
وی به مخاطبان حاضر در فضاهای مجازی اشاره کرد و افزود: دنبال‌کنندگان و مخاطبان در فضاهای مجازی عمدتا از دو طیف عام و خاص هستند؛ برایم فرقی ندارد مخاطبم چه کسی است هدفم رساندن پیام است.
این عکاس خبری رسانه را ابزاری برای حرف زدن دانست و خاطرنشان کرد: عده‌ای در این فضاها هدفشان فقط حرف زدن است و عده‌ای هم به دنبال افزایش تعداد مخاطبانشان هستند که هر البته هر یک دچار چالش‌هایی می‌شوند.
وی حضور چهره‌ها در فضاهای مجازی را امری غیر قابل اجتناب و البته مناسب در شرایط کنونی دانست و تصریح کرد: حضور این افراد در فضاهای مجازی نشان‌دهنده مردمی بودنشان است و با این کار خود را جدا از مردم نمی‌دانند.
این عکاس مستند اجتماعی و برنده جوایز جهانی عکاسی، دید افراد را به فضاهای مجازی متفاوت عنوان و بیان کرد: عده‌ای نگاه خوش‌بینانه دارند و برخی هم نگاهشان بدبینانه است البته نباید فراموش کرد نگاه واقع‌بینانه نیز به این فضا وجود دارد و برخی تلاش می‌کنند نقاط مثبت و منفی را در کنار هم ببینند.
نوروزی افزود: به عنوان فردی که در این فضاها فعالیت دارم دارای علایق و هویت شخصی هستم البته سعی می کنم علایق شخصی‌ام را وارد فضاهای مجازی نکنم.
وی یادآور شد: در فضاهای مجازی به دنبال افزایش تعداد مخاطب نیستم چون زمانی که پیامی درست و منطقی باشد و دغدغه مردم را نشان دهد مخاطب خود را پیدا می‌کند، در صورتی که به دنبال افزایش مخاطب باشیم هدفمان را گم کرده‌ایم و به بیراهه کشیده می‌شویم.
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.