باتری تقلبی را به عنوان باتری اصلی نخرید !!

photo_2016-06-19_15-13-41

امروز برای خرید دوربین اس ال آر و برای اینکه جنس اصلی با قیمت بالاتری نسبت به جاهای دیگه خریداری کنیم به یکی از فروشگاه های معتبر رفتیم و دوربین رو خریدیم.
وقتی خریدیم و آمدیم متوجه تفاوت باتری دوربین با باتری دوربین های دیگه شدیم و فهمیدیم باتری ای که شرکت محترم داده قلابیه.
وقتی با فروشگاه تماس گرفتیم گفت اصله رفتیم و ما رو خدمات پس از فروش راهنمایی کردن اول آقایی تست کرد و گفت اصل نیست و بعدش گفت الان ندارن و فردا می فرستن.
برگشتیم که زنگ زد و گفت نه باتری اصله و مشکلی نداره و هر چی توضیح دادیم باتری قلابیه قبول نکرد و گفت یه جای دیگه باتری زده شده و اینا که گفتیم دوربین رو هم نمی خواهیم.
و چون مشتری بودیم و می شناخت و گفتیم از دوربین.نت هستیم دوربین پس گرفته شد. و یه جای دیگه دوربین رو با باتری اصلی خریدیم و فروشنده همچنان اصرار داشت باتری ای که داده اصله …
.
بهرحال گفتم که حواستون باشه سرتون کلاه نره و باتری اصل با قیمت ۲۸۰ هزارتومان را با باتری ۵۰ هزارتومنی عوض نکنن و شما خوشحال باشید دوربین رو ارزون تر خریدین …
.
این دو تا باتری، بالایی قلابیه و پایینی اصله … وکیوم باتری اصلی هم چسب ابی رنگ داره که موقع کندن نایلکس باتری رو پاره می کنه که کسی نتونه باتری رو دوباره جاساز کنه … روی باتری اصلی هم شماره باتری روی بخش فلزی حک شده ….
احسان رأفتی

اشتراک گذاری

۱ یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.