شید ششم، «شیرین» شد

SheedAward2015

«گالری شیرین» میزبان نمایشگاه آثار منتخب جایزه شید ۲۰۱۵ خواهد شد.
به گزارش ستاد اجرایی ششمین دوره جایزه عکس شید، نمایشگاه آثار منتخب شید ۲۰۱۵ و همچنین جلسات سخنرانی، نشست‌ها و کارگاههای آموزشی از ۲۳ بهمن تا ۵ اسفند در گالری شیرین برپا خواهد بود.
فراخون ششمین دوره جایزه عکس شید منتشر شده است و عکاسان مستند اجتماعی تا ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ فرصت دارند آثار خود را برای شرکت در جایزه ارسال کنند. نادر داوودی، رضا معطریان، آرش خاموشی، بهنام صدیقی و عباس حاجی محمدی اعضای هیأت داوران ششمین دوره جایزه عکس شید هستند.
جایزه شید (به معنای نور و روشنایی) در حوزه عکاسی مستند اجتماعی اعطا می‌شود. بهروز مهری، تهمینه منزوی، ابوالفضل نسایی و عبدالله حیدری به ترتیب برگزیدگان دوره‌های‌ اول تا چهارم این جایزه بوده‌اند و دوره پنجم نیز بدون معرفی برنده به کار خود پایان داد.

۱ thought on “شید ششم، «شیرین» شد”

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.

Scroll to Top