فروش ویژه نورنگار در بازارچه رمضان

files_news__Ramazan-poster-92-web-2[w250h250mresizeByMaxSize]

همچون سالیان گذشته و همزمان با ماه پر برکت رمضان با هدف مشتری مداری، نورنگار فروش ویژه خود را در روزهای ۱۰ و ۱۲ مرداد ماه به جامعه عکاسان و علاقه مندان هنر عکاسی پیشکش می کند. در این بازارچه کالاهای نورنگار با قیمت خرید عرضه خواهند شد .

امسال برای اولین بار تعدادی تبلت نیز در کنار سایر کالاها عرضه می شوند .

« بازارچه رمضانی نورنگار » در برگیرنده همه ابزارهای عکاسی و ابزارهای جانبی است که با تخفیف ویژه به خریداران گرامی عرضه خواهد شد.

بدین روی در دو روز یاد شده مشتریان وفادار نورنگار به همراه دیگر مشتریان ارجمند می توانند همه نیازهای خود را مانند دوربین، لنز، سه پایه، کارت حافظه، کیف و دیگر ابزارهای عکاسی را بر پایه جدول تخفیفات بازارچه رمضانی نورنگار تهیه نمایند.

به رسم همراهی با سنت پسندیده افطار روزه داران میهمانی الهی، در شامگاه روز ۱۰ و ۱۲ مرداد، نورنگار میزبان افطار ساده خریداران و میهمانان گرامی خواهد بود.

بازارچه رمضانی نورنگار در روز ۱۰ مردادماه در محل فروشگاه نورنگار واقع در خیابان بهار جنوبی ، برج بهار ، طبقه همکف واحد ۲۰۴ و در روز ۱۲ مردادماه در

شعبه خیابان جمهوری به آدرس خیابان جمهوری ، نبش شیخ هادی ، پاساژ علاء الدین ۲ پلاک ۲۳ برقرار می باشد .

لازم بذکر است هنگام برگزاری بازارچه رمضان ، فروش اقساطی انجام نخواهد شد . لیست قیمت و میزان تخفیفات متعاقباً اعلام خواهد شد .

برای اطلاعات بیشتر و قیمت اجناس به سایت نورنگار مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.