پخش مستند «شرح یک عکس» از شبکه مستند

مستند «شرح یک عکس» به کارگردانی ساتیار امامی در فصل جدید برنامه «به اضافه مستند» با موضوع بررسی یکی از تصاویر حادثه تروریستی مجلس از شبکه مستند پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، پس از پخش مستند «شرح یک عکس»، سیدحسین نقوی حسینی (عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس) و ساتیار امامی (کارگردان) با حضور در برنامه «به اضافه مستند» درباره موضوع حمله تروریستی داعش به ساختمان مجلس شورای اسلامی در خرداد ماه ۹۶ صحبت می‌کنند.

همچنین محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده نیز به نقد و بررسی فرمی مستند «شرح یک عکس» می‌پردازند.

مستند «شرح یک عکس‌» به عکس امید وهاب‌زاده از نجات یک کودک در حادثه تروریستی مجلس و تأثیر این عکس بر زندگی این کودک می‌پردازد. عماد اسماعیل‌زاده، پسر بچه خردسال گرگانی یکی از افرادی بود که در روز ۱۷ خرداد ۹۶ و همزمان با حمله تروریستی داعش به مجلس در آن جا حضور داشت. ماجرای نجات او از داخل مجلس توسط نیروهای امنیتی و در مقابل چشمان تروریست‌ها داستان عکسی را رقم زد که سوژه اصلی مستند «شرح یک عکس» شده است.

این مستند که در گروه هنر و تجربه اکران شده بود، قرار است برای اولین بار در تلویزیون و در برنامه «به اضافه مستند» پخش شود.

این قسمت از برنامه، روز سه‌شنبه (۱۳ آذر ماه) ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش و در روزهای چهارشنبه (۱۴ آذر ماه) ساعت ۹ و جمعه (۱۶ آذرماه) ساعت ۱۳:۳۰ بازپخش می‌شود.

برنامه «به اضافه مستند» با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان سه‌شنبه‌های هرهفته ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.