دو فیلم با موضوع عکاسی در اکران هنر و تجربه

مستند«شرح یک عکس» به کارگردانی و تهیه کنندگی ساتیار امامی و «میرزا جواد» به کارگردانی سعید فرجی و تهیه کنندگی مهدی مطهر از ۸ مرداد در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، مستند«شرح یک عکس» به کارگردانی و تهیه کنندگی ساتیار امامی و «میرزا جواد» به کارگردانی سعید فرجی و تهیه کنندگی مهدی مطهر از ۸ مرداد در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد. در خلاصه داستان مستند«شرح یک عکس» که اولین فیلم نیمه بلند مستند ساتیار امامی است آمده است :« در حادثه تروریستی تهران که توسط گروه داعش در مجلس شورای اسلامی رخ داد، یک تصویر، مهمترین عکس این حادثه در رسانه‌های داخلی و خارجی شد و سوژه آن، عماد پسربچه‌ای بیماری بود که به همراه مادرش در همان روز برای دیدار با نماینده شهرشان به مجلس آماده بودند. این تصویر درست ساعتی بعد از حادثه تروریستی تهران در رسانه منتشر شد تا همه نگاه‌ها به سمت عماد باشد»

«میرزا جواد» عنوان مستند ۲۸ دقیقه ای از سعید فرجی است که شهادت اولین عکاس دوره مشروطه (میرزا جواد عکاس باشی) را در جریان فتح تهران روایت می کند.

آیین افتتاحیه و آغاز اکران این دو مستند ساعت ۱۹ روز دوشنبه ۸ مرداد با حضور کارگردان و عوامل فیلم در موزه سینما برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.