برگزاری مسابقه عکس نمایش بزرگ فصل شیدایی

۳۹۴A2054

مسابقه عکس «فصل شیدایی» با موضوع عکاسی از نمایش بزرگ میدانی فصل شیدایی برای عکاسان حرفه ای رسانه ها و عکاسان تئاتر برگزار می‌شود.

رسالت بوذری، دبیر اولین مسابقه عکس «فصل شیدایی» اظهار داشت: چند سالی می شود که با همت دوستانی حرفه ای و از جنس سینما و به همت مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی – مهنا – نمایش بزرگ فصل شیدایی در سراسر کشور برای مخاطبین خود به روی صحنه می رود.

وی ادامه داد: در این هشت ساله تلاش کردیم روایات ناب شیعی و بزنگاه های مهم تاریخی اسلام را با توجه به تصویری بودن برای مخاطب انتخاب و به بهترین شکل اجرا کنیم.

راوی نمایش بزرگ فصل شیدایی گفت: در سیزدهمین اجرای خود به تهران آمدیم تا در ماه مبارک رمضان میزبان مردم خوب تهران باشیم.

بوذری افزود: به علت تصویری بودن نمایش تیم کارگردانی تصمیم به برگزاری مسابقه عکسی برای عکاسان در سطح حرفه ای گرفت و شروع این حرکت خوب فرهنگی از شهر تهران خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد که با استقبال خوب عکاسان این مسابقه عکس به همراه این نمایش به سراسر کشور سفر کرده و حتی بتوانیم مردم عادی را نیز در این مسابقه شرکت دهیم.

دبیر اولین مسابقه عکاسی «فصل شیدایی» با اشاره به میدانی بودن نمایش عنوان کرد: بسیار علاقه مند بودیم که مسابقه را در دو بخش حرفه ای و آماتور برگزار کنیم اما به خاطر وسعت صحنه عکاسان حتما باید از تجهیزات حرفه ای استفاده کنند.

بوذری با دعوت از تمامی عکاسان رسانه ای و تئاتر گفت: امیدواریم در پایان به همت و تلاش عکاسان عزیز خاطره ای ناب از پرمخاطب ترین نمایش کشور به یادگار بماند.

وی در پایان یادآور شد: فراخوان اولین دوره مسابقه عکاسی «فصل شیدایی» از طریق رسانه ها و سایت www.Mohanna.ir و نیز صفحه اینستاگرام نمایش فصل شیدایی (www.instagram.com/FasleSheydaei) برای علاقه مندان منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.