“فردای سی‌ام” در نگارخانه شاهد

nama

نمایشگاه  گروهی عکس با عنوان “فردای سی ام” عصر پنج شنبه ۱۴ اسفند ماه ۱۳۹۳ ساعت ۱۶ الی ۱۹ در نگارخانه شاهد گشایش می یابد. دراین نمایشگاه هفت عکاس با ۲۸ اثر رنگی و سیاه وسفید مشارکت دارند.

عکاسان حاضر در این نمایشگاه” گزل آخوند نژاد، اعظم حشمتی، حورا کلانتریان، محمدرضا علیزاده، میلاد رستم خانی، هوتن آزمان و مجید جعفری” هستند.
این نمایشگاه عصر روز پنجشنبه ۱۴ اسفند ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۹   گشایش یافته و علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان روز دوشنبه،  ۲۵ اسفند ماه سال جاری همه روزه به جز جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۳و ۱۵تا ۱۹برای دیدار از این نمایشگاه اقدام نمایند.

.

غمگین بود روح من ، غمگین بود … به خاطر یک ابر که برای این پهنه نبود. من از دست داده ام و دل از کف رفته است . چنین نازک و رنجور بودن ، تقدیرنبود . نمی دانم این دام چه بود . حاضریم اما در غربتیم و شاید بسی دور رفته ایم . سوزی از شمال مغرب ارزانی مان . این آواز دلنواز را بشنوید که زاری اش بحر خوشنودی شماست . مگر نه این که هر کسی نوعی نگاه می کند و می لرزد ؟ سرما چه جای دارد در این اندیشه ؟ مگر نه آن که به رغم ابلهان به گمراهی می رویم ؟ جهان بر ما خشم می گیرد و در دل یک سپیدی خالص جای داریم .

اگر بخواهد چنگ می نوازد و نه آماج رنج می سازد . خوابی تیره و سنگین بر زندگانی ام جا خشک کرده . ای آرزوهای من بخوابید . خموش باشید … خموش باشید … من که چنین صادقانه می گویم ، از این اندیشه به خود می لرزم. که یک واژه ، یک لبخندتان ، زین پس آئین من می شود …

نگارخانه شاهد در تهران، خیابان حضرت ولیعصر(عج)، چهارراه طالقانی، نبش کوچه رحیم زاده واقع شده است

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.