مدال طلای جشنواره آل ثانی برای عکاس اصفهان

سید علی میرعمادی عکاسی اصفهان به همراه دو عکاس ایرانی دیگر مدال طلای بخش خاورمیانه جشنواره آل ثانی ۲۰۱۴ قطر را دریافت کرد.

 AL-SANI

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فستیوال آل ثانی ۲۰۱۴ قطر با انتخاب نهایی خود به کار خود پایان بخشید. در جریان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در روزدوشنبه ۱۱ اسفند ماه، سید علی میرعمادی از اعضای اصلی کانون عکس انجمن سینمای جوانان دفتر اصفهان مدال طلای این جشنواره را ازان خود کرد. در این جشنواره عکاسانی از سراسر جهان حضور داشتند و میرعمادی به‌عنوان چهارمین عکاس ایرانی که تاکنون در این جشنواره موفق به دریافت مقام شده‌اند، مدال طلای این دوره را دریافت کرد.

گفتنی است علاوه بر میرعمادی محمدرضا معصومی و محمدرضا رضاییان عکاس ایرانی مقیم اتریش در این بخش موفق به دریافت مدال طلا شدند.

سید علی میرعمادی که همکاری‌اش با کانون عکس انجمن سینمای جوانان ایران را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده است و هم‌اکنون مسئولیت کارگروه ترجمه این کانون را در اختیار دارد در سال جاری موفق به دریافت مدال طلای آساهی شیمبون ژاپن شده است. علاوه بر موفقیت‌های سال جاری، این عکاس تاکنون موفق به دریافت ۱۷ مقام بین‌المللی شده است و آثارش تاکنون در ۹۰ نمایشگاه برگزار شده در کشورهای مختلف به نمایش درآمده است.

جشنواره آل ثانی از معتبرترین و جدی‌ترین جشنواره‌های عکس در آسیا است که به دلیل جوایز نقدی ۸۰ هزار دلاری آن بسیار موردتوجه عکاسان حرفه‌ای جهان قرار دارد. این جشنواره با برنامه‌ریزی و داوری کشور اتریش و حمایت مالی کشور قطر و نظارت فدراسیون جهانی عکس برگزار می‌گردد و همچنین مورد پوشش انجمن عکاسان آمریکا پی اس ای نیز قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.