گفت‌وگو با امیرحسامی‌نژاد

امیر حسامی نِژاد  عکا س خبری را از ده سال پیش  از شهر قم شروع کرد و کارش را با خبرگزاری های مهر وبرنا ادامه  داد. حسامی نژاد در چهارمین جشنواره  دوربین.نت با ده عکس نامزد بخش  خبری بود و در نهایت عنوان نفر  برتر در بخش تک عکس خبری را به خود  اختصاص داد.
حسامی نژاد که از جمله عکاسان فعال دوربین.نت است در آخرین روز از جشنواره در گفت و گو با ستاد خبری گفت:به زعم من جشنواره امسال دوربین .نت نسبت به سال گذشته بسیار بهتر و موفق تر عمل کرد. هر چند که عقیده دارم این سایت هنوز جای کار بسیاری برای پیشرفت های بعدی خواهد داشت. حسامی نژاد  برگزاری کارگاه ها با حضور اساتید وچهره های شناخته شده عرصه عکس خبری بهتر می تواند جوابگوی نیاز عکاسان باشد و در ادامه گفت:امسال از کارگاه های آقایان بهروز مهری/رضا معطریان و حسین فاطمی یسیار استفاده کردم .از آنها یاد گرفتم.و این اقدام دوربین.نت در دعوت از اساتید عکاسی خبری چیزی است که شاید در ایران نظیر ان را نداشته باشیم.
حسامی نژاد که همچنان به حذف برخی از عکس ها در جشنواره امسال اعتراض دارد گفت:به نظر من هیچ دلیل موجهی برای این عمل وجود ندارد. کاری که به هنر و جایگاه عکاس به راحتی توهین می شود.و من هنوز نمی دانم علت حذف عکس ها چه بود . امیدوارم سال اینده شاهد چنین اقدامی  نباشیم.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.