کانون عکاسان انجمن سینمای‌جوان اصفهان:پانزدهم در دنیا

فدراسیون بین المللی هنر عکاسی به عنوان یکی از مراجع معتبر جهانی در زمینه هنر عکاسی هر ساله مسابقه ای را در مقر خود در کشور فرانسه بین کلوپ‌های عکاسی سراسر دنیا برگزار می‌نماید. بر طبق قوانین این مسابقه هر کلوپ می‌تواند فقط بیست اثر از عکاسان خود را به این مسابقه ارسال نماید. که پس از بررسی همه آثار رتبه بندی کلوپ‌های شرکت کننده بر اساس مجموع امتیازات داوران به کل آثار هر کلوپ مشخص می‌شود.

در این مسابقه کانون عکاسان اصفهان انجمن سینمای جوان اصفهان از بین ۱۳۱ کلوپ و انجمن شرکت کننده با کسب ۲۴۵ امتیاز در رتبه پانزدهم قرار گرفت این در حالی‌ست که چندین کلوپ عکس قدیمی و باسابقه از کشور های اروپا و آمریکای جنوبی در رتبه‌بندی نهایی بعد از نماینده ایران در این مسابقه قرار گرفتند. ضمنا در رتبه‌بندی قاره‌ای کانون عکاسان اصفهان بهترین کلوپ آسیایی شرکت کننده در این مسابقه لقب گرفت. از بین بیست اثر ارسالی به این مسابقه نه اثر از هفت عکاس به نامهای اصغر صامتی (سه اثر)، افشین آذریان، ابراهیم باختری بناب، صفا پیرشیری، سیامک تراکمه، بیتا رهنما و عالیه سعادتپور مورد پذیرش هیات داوران مسابقه قرار گرفت.

کانون عکاسان اصفهان به منظور شرکت در این مسابقه فراخوانی برای اعضا خود منتشر نمود که از بین نزدیک به ۴۰۰ اثر ارسالی از سوی اعضا، در نهایت بیست اثر از سیزده عکاس، توسط گروه داوران متشکل از آقایان مهدی ارسطویی، رضا وهمی و رضا میلانی انتخاب و به این مسابقه ارسال گردید.

در این دوره تیم اول و برنده جام جهانی موسسه فرهنگی هنری پژو سیتروئن بود. این موسسه در ۳۸ رشته ورزشی و ۱۳ رشته هنری از جمله عکاسی فعالیت دارد و دارای چندین مجتمع ورزشی و هنری است.

نتایج مسابقه

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.