پنجمین شماره‌ فصلنامه‌ هنر و عکاسی «کادر» منتشر شد

‎در این شماره که به انتزاع و فراواقعیت در عکاسی پرداخته شده است، برای اولین بار آثاری از چند عکاس برجسته‌ی دنیا منتشر و به جهان به تصویر درآمده توسط آن‌ها نگاهی گذرا خواهد شد.
‎همچنین در پرونده‌ی ویژه‌ی این شماره به فعالیت‌های هنری مجید کورنگ‌ بهشتی، عکاس ساکن اصفهان که سال‌ها در حوزه‌ی فتومونتاژ فعالیت می‌کند، توجه شده است.

‎پنجمین شماره از فصلنامه‌ی تخصصی کادر، متعلق به کانون عکس اصفهان با نوشته‌هایی از شهرام احمدزاده ترکمانی، فروغ اشکانیان، مهسا باقی، مهدی تمیزی، فوادرضا مسایٔلی، امیر رجایی، دریاناز زندی، لیلا سلطانی، سید مرتضی شهشهانی، سعید محسن صفوی‌فر، علی عظیمی، پریسا فهامی، حامد قصری، مهسا مطیع، سهند منشی، پژمان نظرزاده آبکنار، احمدرضا نقی‌زاده، زهرا هوشیاری‌پور، عاطفه یزدانی منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

‎کانون عکس اصفهان با سپاس از تمامی همراهان گرامی که از دیرباز تا کنون در مسیر اعتلای نام کانون عکس اصفهان قدم‌های راسخ برداشته‌اند، مراتب تشکر خود را از جناب آقای پژمان نظرزاد آبکنار سردبیر محترم پنجمین شماره و سردبیرهای شماره‌های پیشین و تمامی نویسندگان و دست‌اندارکاران اعلام می‌دارد.

‎همچنین از مدیران و سرپرستان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و اداره مشارکت‌های سازمان جهت حمایت‌های بی‌دریغ‌ این نهاد، تشکر و قدردانی می‌گردد.

‎روابط عمومی کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.