همایش و نمایشگاه «سلامت پایدار»

نخستین همایش و نمایشگاه عکس «سلامت پایدار»، برگزار می شود.
عکاسان می توانند حداثر 3 تک عکس با موضوعات پسمانده و پساب زباله ها به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین سازمان حفاظت محیط زیست، حامی نخستین همایش و نمایشگاه سلامت پایدار هستند.
این همایش، از 11 تا 28 بهمن همزمان با نخستین نمایشگاه عکس در منطقه آزاد کیش برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند تا 15 بهمن آثار خود را به نشانی دبیرخانه واقع در خیابان آفریقا، نرسیده به میرداماد، کوچه سپیدار، شماره 24 ارسال کنند.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.

Scroll to Top