فراموشی،فصل دوم روزمرگی های معاصر در گالری سایه

“روزمرگی های معاصر” پروژه  هنری دنباله داریست به نمایشگاه‌گردانی علی میر اسماعیلی که تا کنون دو فصل آن با عناوین« کجواج ها» و «فراموشی» به اتمام رسیده و فصل سوم این پروژه با موضوع هویت در حال انجام است. هنرمندان منتخب برای شرکت در هر یک از فصل‌های این پروژه، بدون وابستگی به هر کدام از سبک ها یا شیوه‌ های تولید اثر هنری ، با رویکردی فرا‌رشته ای سعی در نمایش مفهوم روزمرگی در شکل معاصر آن دارند. کجواج‌ها به عنوان فصل اول پروژه روزمرگی های معاصر در قالب نمایشگاه عکس و چیدمان ،تیرماه امسال به نمایش گذاشته شد که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

فصل دوم این پروژه با موضوع فراموشی با شرکت ۷ هنرمند که اغلب آثارشان بصورت عکس ارایه شده،  روز جمعه ۲۰ مهرماه در گالری سایه افتتاح می شود.علی میراسماعیلی نمایشگاه گردان این پروژه در بیانیه نمایشگاه می نویسد:

لمس تکان دهنده ی رخداده ها در ساز و کار معمول زندگی و ادراک رنج مضاعف ناتوانی در برابر آن ها سبب شد که انسان معاصر در انتهای روزمرگی دست به فراموشی بزند،چنان که گویی چیزی وجود نداشته و اتفاقی نیافتاده است.

فراموشی به تلاش ناخوداگاه و اجتناب ناپذیر انسان معاصر برای به یاد نیاوردن می پردازد.

هنرمندان حاضر در این پروژه عبارتند از، زینب بابایی، منیر ساداتی، معصومه شصتی، ماه نو شیرزاد، کتایون عدالت، زهرا فرهودی و فروغ وجدانخواه .

 

افتتاحیه نمایشگاه کجواج ها روز جمعه ۲۰ مهرماه ساعت ۵ عصر در گالری سایه می باشد و نمایشگاه تا۲۵ مهر ادامه دارد.

گالری سایه در خیابان کریمخان،خیابان سنایی،خیابان سیزدهم،پلاک ۲۱ قرار دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به دیگر فصل های پروژه روزمرگی های معاصر و همچنین اطلاع از فراخوان فصل چهارم آن، از صفحه این پروژه در شبکه اجتماعی  اینستاگرام بازدید فرمایید:

https://www.instagram.com/contemporary.routines.project

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.