فراخوان کتاب‌مجازی عکس تک‌شات “مجموعه عکس ایران من ۹۰”

سایت تک شات  بعنوان یک رسانه مستقل و تخصصی عکاسی، اولین دوره “مجموعه عکس ایران من” را به منظور نمایش آثار منتخب عکاسان ایرانی در سال ۱۳۹۰ برگزار می‌کند.

این مجموعه به شکل یک کتاب الکترونیکی منتشر می شود و نسخه PDF آن نیز جهت دانلود در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

در دومین دوره‌ی این فراخوان در سال ۱۳۹۰، تک شات از تمامی عکاسان ایرانی دعوت می‌کند در هر یک از بخشهای “طبیعت”، “پرتره” ، “معماری” ، “ آئین وروسوم”  و… با ارسال ۱ تک عکس (در مجموع حداکثر ۳ تک عکس) در این فراخوان شرکت کنند.

عکسها باید در سال ۱۳۹۰ عکاسی شده باشند و با اندازه حداقل ۱۵۰۰ پیکسل در ضلع بزرگ ۳۰۰dpi   rgb  و با زیرنویس کامل و درست ارسال شوند.

عکسهای ارسالی باید حاوی زیرنویس (caption) با اطلاعات کامل و کافی باشند. اطلاعات مربوط به مکان و زمان عکسبرداری، اتفاقی که در عکس رخ می‌دهد و هرگونه اطلاعات جانبی را در زیرنویس عکس خود قید کنید. عدم ارسال زیرنویس یا ناقص بودن آن سبب حذف عکس از مجموعه خواهد شد.

نمونه یک زیرنویس کامل: ۱۰ آذر۱۳۹۰ –بزرگترین خانه خشتی جهان واقع در روستای قاسم آ باد رفسنجان. عکس : محمد احمدی راد

تصاویر ارسالی باید حداکثر تا سوم اسفند ماه ۱۳۹۰ از طریق ایمیل info@tak-shot.ir ارسال شوند. به تمامی شرکت کنندگان پس از رسال آثارشان ایمیلی مبنی بر دریافت اثر بعنوان رسید دیجیتالی ارسال خواهد شد.

مجموعه عکس ایران من ۹۰″ غیر رقابتی است، داوری نمی شود و برگزیده نخواهد داشت و تک شات تلاش خواهد کرد تمام عکسهای ارسال شده در این مجموعه ارزشمند به نمایش در بیایند لیکن تصاویر غیر مرتبط با موضوع فراخوان منتشر نخواهند شد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.