فراخوان اولین جشنواره عکس معدن

 

دبیر اولین جشنواره عکس معدن با اعلام خبر انتشار فرخوان به تصمیم تیم برگزاری جشنواره در سال گذشته مبنی بر تعویق یک ساله جشنواره اشاره کرد و افزود : با هماهنگی و تایید شورای سیاست گذاری تصمیم به انتشار و برگزاری جشنواره گرفته شد.

وی با بیان اینکه خانه معدن ایران به عنوان فراگیرترین تشکل معدنی در بخش خصوصی ایران ، حامی و برگزار کننده نخستین جشنواره ملی عکس معدن خواهد بود افزود: هدف از برگزاری این جشنواره را نشان دادن ظرفیت ها و چالش های پیش رو در راستای چشم انداز معادن ایران در سال ۲۰۳۰ و توسعه پایدار معادن از منظر فرهنگی و هنری دانست.

سعید عامری به محورهای هشت گانه این جشنواره اشاره کرد و یادآور شد که جشنواره در دو بخش عکس مستند (تک عکس و مجموعه ) و بخش خلاقانه (فوتو مونتاژ ) برگزار می‌شود.

وی از عکاسان خواست برای دریافت فراخوان ، ارسال عکس و اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به آدرس www.madanpix.ir مراجعه کنند. لازم به یاداوری است که اولین جشنواره عکس معدن ایران با همکاری سایت www.1pix.ir و در بستر این سایت اجرا می شود.

دبیر اولین جشنواره ملی عکس معدن از ساعد نیکذات، ساتیار امامی و آرش حمیدی به عنوان داوران و محمدرضا بهرامن به عنوان داور کارشناس این جشنواره نام برد.

ساعد نیکذات متولد ۱۳۴۲ در بوشهر است . رئیس انجمن عکاسان ایران تا سال ۹۲ ، عضو انجمن فیلمبرداران ایران ، مدرس دوره عکاسی و فیلم برداری در دانشگاه ها از سوابق هنری ایشان است .

ساتیار امامی متولد ۱۳۵۴ در بندر گز است . عکاسی خبری و مستند ساز ، دبیر عکس اسبق روزنامه های کارگزاران ، همشهری ، جام جم و مدیر سایت گیتی ایمیج است

آرش حمیدی متولد ۱۳۶۲ در بیرجند می باشد. مدرس و کارشناس ارشد پژوهش هنر ، داور و برگزیده جشنواره های داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد

محمدرضا بهرامن متولد ۱۳۲۸ در تهران است. وی رئیس هیات مدیره خانه معدن ایران ، عضو اسبق هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران ، ایران و فارس و همچنین مدیر مسئول نشریه سنگ و معدن می باشد.

دبیر این جشنواره با اعلام نگاه مثبت مجموعه خانه معدن ایران به عنوان یک تشکل خصوصی حامی فرهنگ و هنر از فعالیتها و مدیریت این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

.

لینک کوتاه | https://www.doorbin.net/news/HAWzK

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.