سفر عکاسان تبریزی به جنگلهای ارسباران برگزار شد

سفر گروهی اعضای انجمن عکاسی سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی با همکاری گروه عکاسان یاد به مقصد جنگلهای ارسباران، روز جمعه بیست و دوم اردی بهشت ماه ۱۳۹۱، برگزار گردید.
در این سفر که با شرکت هیجده نفر از عکاسان و علاقمندان به هنر عکاسی به مقصد جنگلهای ارسباران انجام شد، گروه اجرایی سفرهای عکاسی انجمن، ضمن اهدای بسته فرهنگی، در شناسایی موقعیت جغرافیایی مقصد سفر، اطلاعاتی  را برای همسفران ارائه نمودند.
عکاسان شرکت کننده، در اولین ساعات صبح روز جمعه حرکت خود را از تبریز آغاز نموده و از بقعه شیخ شهاب الدین اهری  در شهرستان اهر بازدید و از این بنای تاریخی عکاسی کردند.
در این سفر که با هدف عکاسی طبیعت و بافت های جنگلی انجام گردید، همسفران ضمن عبور از جاده زیبای منطقه ارسباران، از عمارت روستای تاریخی آینالو و کمپ منطقه جنگلهای آینالو بازدید نمودند. شرکت کنندگان در بعداز ظهر این سفر یک روزه، ضمن بازدید از منطقه حفاظت شده حیوانات، در یک کوهپیمایی جنگلی، به عکاسی پرداختند.
طبق روال برنامه های انجمن عکاسی سازمان بسیج هنرمندان آذربایجانشرقی مبنی بر بهره مندی از حضور اساتید عکاسی در سفرهای این انجمن، شرکت کنندگان در این سفر نیز، از کارگاه عکاسی “سایه روشن” توسط استاد کمال شب خیز در موضوع چگونگی عکاسی با کنتراست های متفاوت بهره مند شدند.
اسامی شرکت کنندگان به شرح زیر می باشد:
ضحی اصغر زاده، جواد بهمنش راد، همایون حسن زاده، مونا رهنما، کمال شب خیز، سیده هاله صدرالدینی، لیلا طهماسبی، ندا ظروفی آذر، هادی فائزی، رضا فلاحی مطلق، وحید فلاحی مطلق، مصطفی قربان پور طاهری، ملک ناصر قربان زاده، عبداله قریشی زاده، محمد رضا خانلو، علیرضا ناجیان، بهروز نوری و یوسف نوریان
از مهمترین اهداف برگزاری مجموعه سفرهای انجمن عکاسی بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی، جذب و تربیت هنرمندان جوان عکاس و علاقمندان هنر عکاسی، شناسایی و پرورش استعدادها در محیطی سالم و صمیمی می باشد تا ضمن عکاسی، با شرکت در جلسات و کارگاههای آموزشی توسط اساتید مجرب این هنر تجارب خود را افزایش دهند.
این سفر بصورت یک روزه برگزار شد و عکاسان شامگاه روز جمعه به تبریز بازگشتند.

لازم به ذکر است جلسه نقد و بررسی و اهدای جوائز منتخبان سفر عکاسی جنگلهای ارسباران، روز چهارشنبه ۲۷/۲/۹۱ از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در محل نگارخانه جدید التاسیس مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز با حضور کلیه اعضای سفر های عکاسی انجمن عکاسی بسیج هنرمندان آذربایجانشرقی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.